Cu peste un secol de tradiție în inovare și excelență în design, Philips susține designul românesc și prezintă ”Capsula Inovației Philips” în Expoziția Centrală a Romanian Design Week, din Piața Amzei, București.
Pasiunea pentru design și abordarea centrată pe nevoile oamenilor reprezintă valori fundamentale, pe baza cărora Philips creează produse și soluții tehnologice relevante pentru misiunea companiei de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor. Mai mult decât atât, numeroase asemenea produse Philips au obținut recunoaștere internațională pentru calitățile deosebite în design, cum ar fi prestigiosul premiu Red Dot Design Award.
Vizitatorii ”Capsulei Inovației Philips” din Expoziția Centrală vor avea posibilitatea de a descoperi și de a câștiga produse premiate recent în cadrul competiției Red Dot Award pentru Design de Produs.
“Designul este arta de a transforma idei și tehnologii în experiențe plăcute, utile și semnificative pentru oameni. Cu alte cuvinte, ne străduim să oferim simplitate și funcționalitate la fel de mult cât urmărim frumusețe și inovație. Prin valorificarea creativității în acest mod – structurat și adesea unic – creăm valoare atât pentru noi, Philips, cât și pentru consumatorii noștri. ” spune Doru Rusănescu, General Manager Philips Personal Health pentru Sud Estul Europei.
Anul acesta, pe 15 mai, Philips a împlinit 125 de ani, pe parcursul cărora a oferit în mod constant idei revoluționare, transformate în produse de larg consum și tehnologii pentru domeniul medical. Astăzi, Philips propune soluții integrate care acoperă întreg procesul pe care noi îl numim ”health continuum” – de la sprijinirea unui stil stil de viață sănătos, la facilitarea prevenției, diagnosticarea mai rapidă, tratarea mai eficientă și până la recuperarea sau îngrijirea bolilor cronice la domiciliu.
Be the first to comment