În perioada 10 – 13 noiembrie, Romexpo a organizat ediția de toamnă a Târgului de Turism al României. Peste 13.500 de pasionați de călătorii au ajuns în pavilionul B1 al Centrului Expozițional unde au primit cele mai bune ponturi pentru zboruri și vacanțe ieftine.
Târgul de Turism al României a înregistrat un grad de internaționalizare de 26%, la eveniment participând 87 de companii din 9 țări: Bulgaria, Canada, Egipt, Israel, Japonia, Maldive, Palestina, România și Turcia.
Timp de 4 zile, vizitatorii au avut ocazia să aleagă destinația care li se potrivește la un super preț. Iată cu ce au fost întâmpinați de companiile expozante: oferte atractive pentru city break-uri la Târgurile de Crăciun din cele mai populare orașe europene: Paris, Praga, Viena, Budapesta, Amsterdam, Berlin; până la 50% reducere pentru pachete turistice all inclusive sau de tipul demi-pensiune în: Bulgaria, Turcia, Egipt, Grecia, Tunisia, Croația și Dubai; pachete promoționale pentru destinații exotice, precum: Maldive, Thailanda, Punta Cana, Mauritius, Cancun, Bali, Zanzibar sau Seychelles; bilete de avion la prețuri accesibile; sejururi cu discount de până la 35% în Delta Dunării și pe litoralul românesc; până la 40% reducere pentru cazarea în cele mai frumoase zone de munte din țara noastră.
Ca la fiecare ediție, Târgul de Turism al României a prezentat cele mai noi și interesante oferte turistice din țară și străinătate, fiind un eveniment la care au participat agenții de turism și touroperatori, unități de cazare și de agrement, precum și prestatori de diverse servicii în turism sau autorități de turism locale, naționale și internaționale.
În plus, evenimentul a fost locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri din industria turismului, Târgul de Turism al României găzduind și o serie de sesiuni de networking.
Târgul de Turism al României a fost organizat în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România și Asociația Națională a Agențiilor de Turism.
Be the first to comment