Peste 125.000 de clienți au trecut pragul Fashion House Outlet Centre Pallady, cea mai nouă destinație de cumpărături din Capitală, în cele două luni de la deschidere, confirmând trendul ascendent pe care se situează businessul de tip outlet în România.
Numărul vizitatorilor a depășit estimările nu doar la evenimentul de lansare și în zilele imediat următoare, ci și pe parcursul lunilor iunie și iulie. În cele două luni de la inaugurare au fost emise peste 100.000 de bonuri de cumpărături, pentru mai mult de 225.000 de articole. Rata de conversie care depășește 80% arată că fie clienții au găsit ce căutau, fie reducerile zilnice de până la 70% la brandurile renumite i-au convins să facă achiziții neplanificate.
Articolele sportive rămân cea mai bine vândută categorie, dar îmbrăcămintea casual și cea pentru bărbați revin în forță în topul vânzărilor dată fiind relaxarea restricțiilor impuse de pandemie.
„Odată cu adaptarea la noua realitate asistăm la schimbări în rândul celor mai cerute categorii de produse. Încălțămintea s-a vândut întotdeauna foarte bine, iar în prezent, având în vedere numărul în creștere de evenimente, clienții cumpără din nou mai multă încălțăminte, dar și mai multe ținute de ocazie, o categorie foarte bine reprezentată în ambele noastre centre outlet, în special pentru bărbați. Fashion House Pallady este deosebit de apreciat de către vizitatori pentru experiența plăcută, dar în același timp și sigură, pentru reducerile oferite zi de zi, dar și pentru aerul de vacanță – galeriile în aer liber aflate la câteva minute de condus de oraș dau sentimentul de city break”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail FASHION HOUSE în România.
Fashion House Pallady este primul centru outlet inaugurat în acest an în Europa continentală. Odată cu finalizarea sa în 2022, acesta se va întinde pe 12.000 metri pătrați și va găzdui peste 60 de magazine.
Mărci celebre la nivel mondial ca Puma, Killtec, Tom Tailor, Marc O’Polo, United Colors of Benetton, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s sau US Polo sunt disponibile în cea mai nouă destinație de smart shopping din București. Alte nume renumite se vor alătura curând noului outlet.
Proiectul în valoare totală de 25 de milioane de euro reprezintă o investiție semnificativă a Grupului Fashion House în economia Capitalei, continuând povestea de succes a bine-cunoscutului outlet din zona de vest a orașului, Fashion House Militari, care de mai bine de un deceniu oferă clienților discounturi avantajoase zi de zi.
Fashion House Pallady este situat pe autostrada A2, km 15 (ieșirea Cernica). Peste 300 de locuri de parcare sunt disponibile pentru clienți, care au de asemenea la dispoziție două linii de autobuz – R472 și R407 – care fac locația ușor accesibilă atât celor peste două milioane de locuitori ai orașului, cât și turiștilor care vizitează Capitala.
Be the first to comment