Pehart Grup investește peste 20 milioane de euro în 2023 în eficientizarea energetică a liniilor de producție, diversificarea portofoliului și creșterea capacității de export

Pufina de la Pehart a înregistrat cea mai mare creștere a valorii pe piața hârtiei de uz casnic. FOTO Fabrica de PR

Anul acesta, Pehart Grup, lider în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, investește peste 20 de milioane de euro în eficientizarea energetică a liniilor de producție din cele două fabrici, din Petrești-Sebeș și Dej. Dezvoltarea de noi capacități de producție, diversificarea portofoliului de produse și creșterea capacității de export sunt alte obiective în planul de investiții al Pehart Grup pentru acest an. De asemenea, cea mai veche fabrică de hârtie din România, cu o tradiție de peste 186 de ani își concentrează eforturile investiționale și în direcția dezvoltării soluțiilor de energie verde.

Compania care a lansat anul trecut trei noi sortimente de hârtie igienică umedă sub brandul Pufina dorește să intre în acest an și pe piața produselor AfH (Away From Home). Aproximativ un sfert din valoarea totală a investițiilor din acest an va fi orietată spre noua linie de conversie pentru produsele de tip AfH (folosite în segmenul HoReCa – restaurante, hoteluri, catering).

„În ultimii ani, Pehart Grup a realizat constant investiții semnificative în linii noi de producție și tehnologii performante, inovatoare, care ne-au ajutat să oferim clienților noștri produse de calitate la nivel premium. Vom continua investițiile și în acest an și totodată vom diversifica zonele de interes. Urmărim atât optimizarea performanțelor tuturor mașinilor de producție pentru reducerea consumului de energie și dezvoltarea capacităților de producție,  cât și creșterea volumului exporturilor. Ne dorim ca cele mai populare branduri Pehart să devină favoritele clienților pe noi piețe europene”, spune Gabriel Stanciu, General Manager Pehart Grup.

Astfel, pe lângă creșterea volumului exporturilor, compania urmărește extinderea operațiunilor la nivel internațional și consolidarea poziției brandurilor sale:

„Pufina este deja unul dintre brandurile cu cea mai mare popularitate între clienții din România. Numele său se impune tot mai mult în zona produselor de calitate premium și totodată prietenoase cu mediul. În acest moment, gama Pufina este deja prezentă pe rafturile magazinelor din  Serbia, Moldova, Albania și Bulgaria, iar acesta este doar începutul planurilor noastre ambițioase pentru export”, mai spune Gabriel Stanciu.

cesta afirmă că planurile de investiții ale companiei vor continua și anul viitor, când prioritățile vor fi instalarea unor noi linii de procesare dotate cu  tehnologii de ultimă generație pentru reducerea consumului de energie, precum și creșterea sustenabilității.

 „Sperăm ca anul viitor să avem funcțională și o linie verde de producție”, dezvăluie managerul general al Pehart Grup.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*