OPPO celebrează al doilea an de parteneriat cu Roland Garros

Parteneriat între Horia Tecău și OPPO. FOTO OPPO

OPPO, partenerul oficial al turneului de Mare Slem Roland Garros, îi felicită pe toți atleții care au participat anul acesta la competiție, dar și pe organizatorii care au reușit să impună condiții de siguranță pentru toți participanții.

Victoriile obținute de Rafael Nadal și Iga Swiatek au ținut lumea tenisului cu sufletul la gură anul acesta.

În timpul turneului de anul acesta, OPPO a reușit să ofere participanților o experiență inedită avându-l drept cap de afiș pe star-ul francez, Gaël Monfils, numărul 11 mondial, la acest moment, la simplu masculin. Fotografii oficiali ai competiției au surprins momentele cele mai importante cu ajutorul smartphone-ului Find X2 Pro.  În plus, OPPO le-a oferit participanților la competiție posibilitatea de a interacționa direct cu produsele, în standul amplasat în cadrul terenurilor, dar a și realizat apel video 5G care a pus în legătură directorul turneului, fostul număr trei mondial, Guy Forget, și jucători de tenis juniori din întreaga lume.

„De la experiența de după lăsarea întunericului, organizată în exclusivitate pe zgura pariziană, la conexiunile 5G pe care am reușit să le stabilim cu atleții juniori aflați la distanță, efortul depus de OPPO anul acestala Roland-Garros, demonstrează cum legătura dintre tenis și tehnologie poate fi folosită pentru a stimula campionii de astăzi, cât și din viitor,” a spus Gregor Almassy, Overseas CMO, OPPO. „Fie că vorbim despre depășirea limitelor prin inovația 5G sau despre iluminatul creativ al terenului de sport, valoare comună a angajamentului față de excelență este cea care constituie baza parteneriatului nostru.” 

Michael Tonge, director parteneriate, ospitalitate și vânzare bilete la Roland Garros, a adăugat:

„Am știut de la prima discuție cu OPPO că experiențele creative și inovatoare pentru fani vor fi un element cheie al parteneriatului nostru. Având parte de o lansare de succes a experienței „Shot of the Day by OPPO” în 2019, conceptul  „Shot of the Night” este următorul pas logic, care a plasat expertiza tehnologică a OPPO, materializată prin intermediul smartphone-ului Find X2 Pro, în centrul unei experiențe nocturne unice, oferite unor fani ai tenisului extrem de norocoși. În plus, este o sincronizare perfectă cu ediția  Roland-Garros 2020, deoarece am instalat echipament de iluminare nocturnă pe 12 terenuri de tenis, pentru a evita întreruperi ale meciurilor din cauza iluminatului slab, ceea ce a fost crucial având în vedere că datele de desfășurare ale turneului de anul acesta au fost programate în anotimpul de toamnă.”

OPPO și Roland-Garros au definit excelența pe și în afara terenului de tenis

„Define the Ultimate” a fost tema campaniei OPPO dedicată tenisului anul acesta și a fost special aleasă pentru a reflecta căutarea perfecțiunii, împărtășită atât de atleții care concurează la Roland-Garros, cât și de OPPO în livrarea produselor și a serviciilor sale- dar și pentru a încuraja fanii să realizeze ei înșiși fotografii remarcabile.

În acest spirit, un element important care a servit drept inspirație uneia dintre activările esențiale ale brandului a fost montarea echimpamentului de iluminat nocturn pe anumite terenuri de tenis, pentru a permite desfășurarea meciurilor și seara.

În ajunul finalei masculine la simplu, impresionantul teren Simonne-Mathieu a fost cufundat în beznă, cu excepția unui singur proiector care îl lumina pe star-ul francez Gael Monfils. Odată cu prima servă a lui Monfils, o explozie regizată de lumină a inundat tot terenul. Invitații, împreună cu un număr limitat de fani selectați special, au avut parte de un spectacol de lumini, în timp ce jucătorii și-au conectat telefoanele Find X2 Pro la stația de încărcare și au inițiat numărătoarea inversă de 36 de minute, pe măsură ce telefoanele lor se încărcau. Câțiva invitați norocoși au avut parte, de asemenea, de o experiență de joc, pe teren cu Monfils și Stefan Bojic. Echipamentul de iluminat al terenului s-a activat pe bază de senzori și s-a ajustat dinamic, în funcție de punctele marcate de către jucători.

„Întotdeauna m-am străduit să termin meciurile de Roland Garros înainte de lăsarea serii. Anul acesta, datorită Shot of Night, am avut ocazia să mă bucur de tenis nocturn alături de fani.” a declarat Monfils.

Fotografiile și clipurile video ale experienței au fost realizate cu OPPO Find X2 Pro. Organizarea evenimentului pe timpul nopții a pus în evidență stabilizatorul foto pe timp de noapte al Find X2 Pro, partajarea rapidă a conținutului susținută de capabilitățile 5G a dispozitivului, cât și remarcabila tehnologie de încărcare SuperVOOC. Meciul de tenis a durat 36 de minute, acesta reprezentând exact timpul necesar modelului Find X2 Pro pentru a își încărca bateria complet.

Anul acesta, OPPO și-a amplificat prezența pe terenurile de tenis prin inaugurarea unei galerii foto de la fața locului, a branding-ului impresionant de pe teren, cât și a experienței apelului video 5G oferit tinerelor talente. În calitate de sponsor principal al competiției de juniori „Junior Wild Card Series”, OPPO a dorit să se asigure că tinerii care nu au putut să concureze în persoană au, de asemenea, oportunitatea de a simți energia electrizantă a evenimentului. Cu câteva zile îniante de startul competiției, fostul campion la Cupa Davis și număr 3 mondial, Guy Forget, a intrat într-un apel video, de pe terenurile de la Roland-Garros, cu juniori talentați din China, India, România și Thailanda. Acesta a avut un schimb de replici onest, pe subiecte variate, de la modul în care se pregătea mental pentru meciuri, până la măsurile luate de Federația Franceză de Tenis pentru competiția de anul acesta, organizată cu întârziere din cauza pandemiei.

Parteneriatul cu Roland-Garros este un punct marcant în extinderea globală a OPPO. Brandul a semnat, de asemenea, parteneriate cu Wimbledon, unde OPPO este primul sponsor de pe continentul asiatic, dar și primul sponsor din domeniul smartphone-urilor, al campionatului. În plus, OPPO are un parteneriat cu FC Barcelona, care reprezintă cea mai lungă colaborare dintre un brand chinezesc și un club de fotbal european. De asemenea, printre cele mai recente asocieri ale OPPO se numără parteneriatul semnat în 2019 cu campionatul de e-sports League of Legends, precum și cel semnat în 2020 cu Boston Marathon.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*