O dupa amiaza (ne)placuta la “Pescaria lui Matei”

“Pescaria lui Matei” este ultima fita de pe litoral. Locatia este un restaurant cu specific pescaresc situat pe malul marii, la Agigea.

Trebuie sa spun ca nu imi comand niciodata mancare de peste, dar de data asta am vrut sa incerc. Si nu am regretat absolut deloc.

Am mancat un platou cu de toate: hamsie prajita, icre de stiuca, chitelute de peste, midii pane. Mancarea este pur si simplu delicioasa. A venit repede si totul era proaspat si foarte bun.

Experienta din restaurant a fost si ea una pozitiva pina la un anumit moment:

– ospatarul si ajutorul lui au fost de nota 20. S-au comportat asa cum astepti de la un ospatar civilizat sa se comporte si nu prea gasesti in Romania. Imi pare rau ca nu i-am retinut numele, dar merita felicitat.

– localul era curat, bine aerisit.

– din fericire nu prea era fum de tigara.

Experienta a devenit brusc negativa atunci cand un personaj a inceput sa urle in restaurant. Initial am crezut ca este un client nemultumit, dupa care am realizat ca individul este chiar patronul (probabil acel “Matei” din numele pescariei).

Individul asta a urlat la toti angajatii timp de 15 minute cat am putut noi sa mai stam in restaurant. Nu stiu daca omul era baut si nici nu vreau sa fac supozitii, dar nici nu stiu ce fel de scuze sa-i gasesc pentru comportamentul asta inuman.

Nu este posibil sa te comporti astfel cu un angajat si sa-i umilesti pe toti in fata clientilor. Erau orele prinzului si pe terasa erau cel putin 15 persoane.

Imi e rusine mie de rusinea lor si de modul in care un individ intelege sa-si trateze angajatii si nu este pedepsit pentru asta.

Pacat de mancarea lor delicioasa si de serviciul ireprosabil de care am avut parte.

Update: intr-un mesaj trimis pe Facebook, patronul localului si-a cerut scuze pentru cele intimplate si a dat vina pe frustrarile acumulate din pricina angajatilor care isi bat joc de munca lui.

Update 2: Am mai fost de alte 2 ori la Pescaria lui Matei dupa aceasta experienta. Totul este acum la superlativ, iar oamenii care i-au calcat pragul la sfatul meu nu au fost dezamagiti. Da, patronul este acelasi, dar a invatat sa nu se mai comporte asa cu angajatii.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

6 Comments

  1. Bine macar ca nu i’ai pus poza aici :)
    E foarte faina asta care e: sunteti tare draguti!

  2. @David: I-am gasit poza pe net, dar nu vreau sa fac circ din asta si nu am nimic cu omul. Nici macar nu il cunosc.

    Eu doar am sesizat o chestie inumana. Poate avea motivele lui, dar asa ceva nu se face. Mai ales de fata cu 15 clienti.

  3. Mai greseste omul!

    Stiu cat de greu e sa conduci un business in tara asta.
    Pentru ca si-a cerut scuze si pentru mancarea excelenta i-as oferi un “free pass” de aceasta data, mai exact, m-as intoarce la restaurantul cu pricina.

  4. Din pacate, ca el sunt mai multi. Pacat! Oricat de frustrat ar fi, trebuia sa o faca in liniste, in culise, cumpatat si nu in fata tuturor si sa deranjeze clientela.

    Chiar ma gandesc si eu sa trec pe la acest local. Am auzit ca e foarte fain si cu mancare buna. Sper sa nu am parte de un astfel de “concert”. Restaurantul nu a gresit cu nimic…

  5. Aprecierea serviciilor cred ca este in directa dependenta cu managementul. Regretabila metoda dar rezultatele sunt apreciate…
    Uneori trebuie sa utilizezi si limbajul angajatilor pentru a te face inteles…impresia lasata se inregistreaza in zona pierderilor colaterale…

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*