Platforma de contabilitate online Keez devine conectată cu toate băncile din România (inclusiv Revolut și Trezoreria) prin intermediul noului serviciu “Extras Online”.
Keez pune la dispoziția celor peste 7.000 de clienți posibilitatea de a primi, automat, zilnic, extrasele de cont direct de la băncile cu care lucrează, fără ca aceștia să depună niciun fel de efort.
Astfel, prin încărcarea automată a extraselor de cont în aplicația Keez relația antreprenor-contabil se bazează acum 100% pe documente digitale. În mod curent, e-Factura a digitalizat facturile de achiziție și vânzare în România, facturile de achiziții din străinătate sunt deja digitale, iar acum și extrasele de cont sunt disponibile fără a fi nevoie de niciun click.
Platforma de contabilitate online Keez are, la finalul lui 2023, o cifră de afaceri de 13,2 milioane lei (2,6 milioane de euro) și un profit net de 2,8 milioane de lei (575.000 de euro). Pentru 2024 Keez estimează o creștere a cifrei de afaceri la la 4 milioane euro.
“Prin digitalizare, stocare în Cloud, integrare cu ANAF și instituții bancare, prin accesibilitate pe mobil și desktop, serviciile de contabilitate în timp real sunt disponibile astăzi tuturor. Open Banking, e-Factura, e-TVA, sau SAF-T, indiferent de complexitatea și frecvența apariției unor inițiative din partea autorităților, Keez consideră că este responsabilitatea sa de a facilita accesul antreprenorilor la tehnologie și să reușească astfel să se conformeze la timp și corect modificărilor prezentate de mediul fiscal în continuă schimbare,” a declarat Daniel Mateescu, CEO Keez.
Noul serviciu “Extras Online” lansat de Keez se derulează în contextul PSD2 (Payment Service Directive 2), directiva europeană pentru serviciile de plată electronică al cărei scop este să stimuleze inovația și să ajute serviciile bancare să se adapteze la noile tehnologii existente pe piață.
Toate acestea înseamnă că clienții Keez beneficiază de Open Banking, adică ei pot permite unor terțe părți (în acest caz Experților Contabili Keez) accesul la vizualizarea tranzacțiilor bancare, în baza unui acord prealabil dat în condiții de securitate sporită.
Noul serviciu “Extras Online”, inclus în abonamentul lunar de contabilitate (deci fără un cost suplimentar), aduce toate detaliile despre încasări și plăți din bancă în aplicația de contabilitate și le corelează cu datele din facturile emise și primite. În acest fel, antreprenorii vor putea avea o imagine completă, în fiecare zi, a încasărilor și a plăților firmei.
Pe lângă accesul pe mobil sau pe desktop la informații la zi din contabilitate și din conturile bancare, cu “Extras Online” antreprenorii realizează economii importante de timp deoarece nu mai trebuie să descarce din aplicațiile de internet banking ale băncilor și să încarce apoi în aplicația Keez extrasele de cont. Nu mai este nevoie ca antreprenorii să aștepte momentul la care aceste bănci fac disponibile aceste extrase. Acum, acest lucru este realizat automat la începutul zilei.
În egală măsură, expertul contabil nu mai trebuie nici el sa aștepte extrasul bancar lunar. Expertul poate începe analiza datelor firmei imediat după ultima zi calendaristică.
Timpul câștigat astfel poate fi de ordinul săptămânilor: rapoartele finale de venituri, cheltuieli și taxe se vor obține chiar și la câteva zile de la finalul lunii. În plus, orice problemă apărută din cauza încasărilor sau plăților în timpul lunii se poate rezolva chiar la momentul respectiv deoarece toate informațiile sunt disponibile în aplicație.
Be the first to comment