Magazinul online Neakaisa.ro, specializat în comercializarea de obiecte sanitare pentru baie, a ȋncheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 5,7 milioane de euro, cu 20% ȋn plus față de anul precedent. Deși numărul comenzilor online a fost mai mic, ȋn 2022, valoarea proiectelor a crescut. Investițiile prioritare ale companiei au fost ȋn dublarea echipei, mutarea ȋn ,,casă nouă”, dar și ȋn digitalizarea proceselor.
,,În prima parte a anului s-a simțit realocarea bugetelor către activitățile care au fost neglijate ȋn timpul pandemiei, respectiv vacanțe și cumpărături în mediul offline tradițional. Am ȋnregistrat o creștere a cererii pe segmentele de produs medium, dar achizițiile au fost motivate ȋn special de nevoile imediate. Ȋn această perioadă, deși numărul comenzilor era mai mare, valoarea medie era scăzută. De la jumătatea lui 2022 însă, atenția s-a reîntors către proiectele mari de amenajare, de cele mai multe ori cu produse medium-high. Acesta a fost punctul în care balanța s-a recalibrat. Numărul de comenzi a scăzut, dar comanda medie a crescut considerabil.
De Black Friday, de exemplu, coșul mediu de cumpărături a fost cu 10% mai mare decât anul anterior, dar s-au înregistrat cu 6% mai puține comenzi”, spune Laura Sardescu, marketing manager al platformei Neakaisa.ro.
Neakaisa.ro a crescut, ȋn 2022, nu doar din punct de vedere al business-ului, ci și al echipei. Numărul membrilor s-a dublat ȋn 12 luni, iar aceasta a dus la mutarea ȋntr-o ,,casă nouă”, potrivită noilor nevoi, dar și la digitalizarea rapidă a unor procese și sisteme de comunicare interne. S-a trecut de la un birou open space, la o clădire proprie, unde departamentele sunt separate pe etaje. Este cel de al patrulea sediu ȋn cei nouă ani de activitate ai companiei.
Tendințe și planuri pentru 2023
,,Nu ne așteptăm ca în 2023 să se schimbe radical tendințele despre care am vorbit mai sus. Ȋnsă, ceea ce deja resimțim este o accelerare a penetrării comerțului electronic în rutina consumatorului. Asta înseamnă clienți din ce în ce mai obișnuiți cu navigarea online, cu alegerea produselor, cu metodele de plată digitale. Cu fiecare an care trece, nevoia de servicii calitative este din ce în ce mai mare. De aceea am și dublat departamentul de Customer Care, tocmai pentru a veni în întâmpinarea clienților cu informații relevante și consultanță pre și post-vânzare”, completează Laura Sardescu.
Ȋn ceea ce privește planurile companiei, acestea vizează extinderea portofoliului de produse, prin introducerea de noi categorii, dar și consolidarea și profesionalizarea echipei.
Be the first to comment