Mogo România, companie specializată în domeniul creditării auto, parte a grupului internațional Eleving Group, anunță numirea unui nou Director General. Cu o experiență de 15 ani în domeniul serviciilor financiare pentru consumatori și companii, Ionuț Badiu s-a alăturat echipei finanțatorului începând cu luna martie a acestui an și are ca obiectiv major dezvoltarea operațiunilor de pe piața locală.
Cu peste 12.000 de clienți finanțați în întreaga țară, Mogo sprijină mobilitatea românilor prin facilitarea accesului la finanțări avantajoase atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele fizice autorizate, pentru achiziția de mașini noi sau second-hand. Activă pe piața din România din anul 2017, compania își propune pe termen mediu, prin cooptarea noului Director General și consolidarea altor poziții operaționale și de dezvoltare a afacerii, dublarea operațiunilor din România, extinderea în mai multe regiuni ale țării și consolidarea prezenței în cele existente.
”Sunt încântat să preiau acest rol și totodată încrezător în capacitatea echipei noastre pentru ca Mogo să lase o amprentă cât mai puternică în România, în facilitarea accesului oamenilor la mobilitate și, implicit, la noi oportunități de creștere a nivelului de trai. Mă voi concentra în primul rând pe consolidarea echipei locale, planificăm o creștere de 15% a numărului de angajați pentru acest an, pentru că oamenii reprezintă fundamentul tuturor strategiilor pe care le dezvoltăm”, a declarat Ionuț Badiu.
Cu o experiență de 15 ani în industria serviciilor financiare pentru consumatori și companii, Ionuț Badiu a activat în departamentul de vânzări al Provident, filialele din România, Spania și Marea Britanie, dar și în industria fintech, pentru companii europene precum 4Finance, Twino, Aforti și MD Finance.
România, una dintre piețele cu cel mai mare potențial din cadrul Eleving Group
Deși piața europeană de mașini rulate a cunoscut schimbări radicale în ultimii ani, în privința puterii de cumpărare a clienților sau a întreruperilor în lanțurile de aprovizionare, în România, această piață se dezvoltă în continuare, anul trecut urmând o tendință în creștere, în special pe segmentul tranzacțiilor cu vehicule importate.
„Pe lângă alte țări din Europa în care Eleving Group operează, România este piața cu cel mai mare potențial pe care o avem. Dimensiunea actuală a afacerii noastre este similară cu a celorlalte piețe europene în care operăm. Totuși, România este semnificativ mai mare ca piață, prin urmare o parte importantă a potențialului său nu este încă utilizat în totalitate. Obiectivul nostru este să avem o creștere rapidă în următorii ani și să ne extindem nu doar geografic, ci și prin abordarea unor noi segmente de clienți odată cu introducerea unor noi tipuri de servicii financiare”, a explicat Valerij Petrov, Regional CEO al Eleving Group.
O companie centrată pe client
Motivul pentru care serviciile Mogo se bucură de popularitate printre români este că procesele sunt în general rapide, debarasate de birocrație și, aproape integral, online. La acestea se adaugă relațiile flexibile cu clienții, al căror scop este de a găsi soluții rapide pentru nevoile fiecărei persoane.
„Suntem o companie centrată pe client, cu o echipă pregătită să rezolve orice problemă cu care se confruntă clientul nostru actual și să răspundem oricărei întrebări pe care un potențial client o adresează. Oportunitățile cheie în România rezidă în automatizarea și digitalizarea integrală a proceselor curente, scopul nostru fiind de a ne afla cu câțiva pași înaintea competitorilor și de a încerca să anticipăm următoarele tendințe din piață. De asemenea, ca parte a Eleving Group, Mogo România se bucură de o credibilitate mai puternică și de standarde ridicate aplicate tuturor operațiunilor sale”, a mai explicat Valerij Petrov.
Be the first to comment