Mii de apeluri simultane, IA și 99,8% rată de recunoaștere a vorbirii. Robotul vocal UniTalk este deja în România

Robotul vocal UniTalk este deja în România. FOTO UniTalk

Platforma de comunicare pentru afaceri UniTalk lansează Robotul Vocal – o tehnologie multifuncțională de automatizare a comunicării telefonice pentru afaceri, bazată pe inteligența artificială (IA). Robotul Vocal UniTalk este capabil să efectueze sau să primească mii de apeluri telefonice simultan, recunoscând 99,8% din vorbirea umană, comunicând în peste 100 de limbi și purtând dialoguri conform scenariului stabilit.

Datorită unei game largi de setări și opțiuni flexibile, robotul sună și se comportă ca un om, iar, conform rezultatelor testărilor companiei, peste 92% dintre oameni nu pot distinge dialogul cu Robotul Vocal de comunicarea directă. Construind conversația pe baza scripturilor predefinite, robotul, dacă este necesar, reacționează flexibil, imitând comportamentul uman: face pauze, clarifica întrebările, redirecționează discuția etc. Un plus de realism este adus de abilitatea robotului de a imita activitatea tipică a operatorilor, anunțând acțiuni standard ale angajaților, cum ar fi: „un moment, vă înregistrez” sau „vă rog, așteptați, mă voi consulta cu specialiștii din departamentul relevant în legătură cu problema dumneavoastră” etc.

Printre sarcinile de afaceri pe care Robotul Vocal UniTalk le poate îndeplini eficient se numără: primirea și procesarea comenzilor, programarea întâlnirilor, înregistrarea solicitărilor, gestionarea celor mai frecvente întrebări și răspunsurile la acestea, clarificarea detaliilor sau trimiterea de mementouri, diverse sondaje etc. Implementarea tehnologiei permite, conform statisticilor, economisirea a aproximativ 57% din resursele destinate comunicării și maximizarea personalizarii abordării față de fiecare client.

Soluția va fi deosebit de utilă pentru e-commerce, centre de contact, agenții de consultanță, servicii de livrare, saloane de înfrumusețare, companii din domeniile educației, sănătății, construcțiilor, retailului și altele. În general, Robotul Vocal poate îmbunătăți semnificativ loialitatea clienților pentru orice companie, reducând problema apelurilor ratate și a erorilor operatorilor.

În plus, datorită multilingvismului, Robotul Vocal deschide perspective complet nouă pentru îmbunătățirea comunicării și dezvoltarea afacerilor internaționale. De asemenea, robotul poate deveni un instrument eficient și accesibil pentru cercetări de afaceri și validarea ipotezelor.

În plus, API-ul și integrarea pregătite ale Robotului Vocal cu majoritatea sistemelor CRM existente pe piață vor permite afacerilor să colecteze și să structureze informații despre apelurile telefonice, să înregistreze și să stocheze înregistrările audio ale conversațiilor, pentru o analiză ulterioară și o înțelegere mai profundă a clienților lor.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*