Cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium și cea mai de succes echipă de fotbal a momentului devin parteneri în oferirea de experiențe culinare de înaltă clasă fanilor și partenerilor. Astfel, Miele va fi principalul furnizor de echipamente electrocasnice pentru Bayern Munchen, atât la nivelul stadionului Allianz Arena, dar și al noului sediu al clubului, FC Bayern World.
Gastronomie rafinată în timpul meciurilor de fotbal
Noul lounge Miele din cadrul stadionului Allianz Arena urmează să fie finalizat în această lună și va oferi o experiență gastronomică exclusivistă invitaților și partenerilor clubului, în timpul meciurilor de pe teren propriu. Aceștia vor descoperi meniuri special create pentru aceste ocazii, preparate pe loc cu ajutorul tehnologiei revoluționare din cel mai avansat cuptor Miele din lume – Dialog.
În paralel, în zilele în care nu sunt programate meciuri, lounge-ul va fi gazda uneia dintre cele mai inovatoare școli de bucătari din Germania, condusă de Chef Kevin von Holt. Multipremiat și apreciat pentru abordarea pe care o aduce bucătăriei, Chef von Holt îi va introduce pe cursanți în lumea gourmet a ingredientelor proaspete și preparatelor cu iz local.
Reinventare în timp de pandemie
Parteneriatul dintre Miele și Bayern Munchen le va aduce și fanilor mai aproape experiența unei bucătării gourmet, în cadrul restaurantului ce va fi inaugurat în noul sediu principal al echipei de fotbal – FC Bayern World. Amplasată în centrul orașului Munchen, clădirea de 7 etaje va beneficia de tehnologia Miele într-o bucătărie special echipată pentru demonstrații de live cooking și degustări.
„Suntem entuziasmați de parteneriatul cu unul dintre cele mai impresionante cluburi de fotbal din lume. Prin această colaborare ne dorim, în mod special, să le oferim partenerilor și fanilor Bayern Munchen o experiență culinară sublimă”, spune Dr. Axel Kniehl, Executive Marketing Director Miele Group.
„Sunt foarte mândru că am reușit să aducem lângă noi un partener precum Miele. Avem în comun o tradiție de peste 120 de ani, marcată de succes, creativitate și inovare. Este încă o dovadă că poți inova chiar și în timpul acestei pandemii”, a adăugat Jörg Wacker, Strategy and Merchandising chair al Bayern Munchen.
Parteneriatul este valabil pentru următorii 3 ani.
Be the first to comment