Stiu ca fontul folosit pana acum era iconic si ca il recunosteai de departe. Ei bine, de astazi culorile raman, dar fontul se schimba. E mai simplu (un sans serif), e mai elegant (pentru un logo multicolor) si are ceva jucaus in el: “e-ul” de la final care este putin ridicat.
Da, unii spun ca seamana cu un logo pentru o companie de jucarii si multi designeri il critica sau ofera alternative mai bune, sau mai serioase.
Pe langa logo esti si o animatie formata din cateva puncte colorate similar, dar si un “G” multicolor care o sa apara din ce in ce mai des pe mobil.
Detalii suplimentare despre procesul de design sunt aici.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Samsung se lauda cu 4 e-book apps – de ce ai avea nevoie de mai mult de Instapaper si iBooks? Apoi listeaza “emails” ca una dintre functionalitati si o baterie […]
Cind am auzit ca Google Chrome 13 (deocamdata in versiunea “dev”, adica un fel de alpha) vine cu optiune de renuntare la omnibar, am zis ca e o idee proasta. […]
Da mult mai elegant decat San Francisco din iOS 9 si El Capitan care arata oribil :(
Frumos!
Toate marile firme, din cand in cand, fac asemenea schimbari.