Dan Dragomir cu zvonuri despre iPhone 5:
iPhone va avea ecran de 4 inchi, nu de 4,6 inchi.
Cel mai incredibil zvon este cel legat de utilizarea unor “noi materiale” de tipul metal lichid, care vor avea cine știe ce proprietăți extraterestre. Fantezii, unii au jucat prea mult WoW sau altele asemenea.
Conteaza mult sa te documentezi inainte sa scrii ceva. Si, de data asta, Dan nu a facut-o.
1. iPhone are acum un ecran cu o diagonala de 3,5. Nu-mi aduc aminte sa fi vehiculat cineva zvonuri legate de 4,6 inch. Ci cel mult de 4 inch.
2. “Metal lichid cu proprietati extratereste”? Nu, nu ti se topeste iPhone 5 in mana si ia forma de iPad.
Exista informatii referitoare la folosirea aliajului numit “Liquidmetal“. Este un nume propriu, comercial care apartine companiei “Liquidmetal Technologies” si care are proprietati superioare (din punct de vedere plastic si termic) altor materiale. Nimic extraterestru si fantezist.
Liquidmetal se produce in cantitati industriale si a fost folosit deja de Apple pentru acea mica “agrafa” care deschide SIM Tray-ul de iDevice.
Liquidmetal este folosit deja la fabricarea croselor de golf, flashdrive-uri rezistente si chiar bucati din telefoanele Vertu.
Urmeaza link-urile din articolul meu si o sa afli cine s-a documentat :-)
@Dan: povestea cu Liquidmetal e clara. Citatul de mai sus era din ce ai scris tu, nu din linkurile altora.
Ar mai fi de spus ca Apple a cumparat inca din 2010 drepturile exclusive de utilizare ale acestui aliaj pentru produsele electronice de larg consum. Cat despre crosele de golf, am inteles ca s-a renuntat la productie dupa ce au aparut niste probleme de rezistenta in timp.
De-aia scrie toată lumea că SGSIII va avea Liquid Metal :-)
@Adi, ai dreptate, trebuia sa citez mai exact LiquidMetal. Eu m-am enervat cand am citit asta:
“alloy of titanium, zirconium, nickel, copper and other metals. It would make the outer surface of the phone “smooth like liquid”
Extraterestru!
Urasc oamenii care se “hranesc” cu zvonuri aberante :) ! Si cu asta am spus tot !
Liquidmetal mai este folosit si la componente sensibile din aeronautica.