se vede ca a lovit recesiunea si in Mall-uri. in urma cu doar 3 luni, daca treceai printr-un Food Court (zona aia mare din mijlocul Mall-ului, unde e plin de fast-food-uri) gaseai cel putin 5 magazine care isi faceau reclama la produse oferind sample-uri. niste paharele mici de hartie pline cu carne, sos sau alte bunatati iti erau oferite de catre indivici imbracati in culorile si emblemele fast-food-urilor in cauza.
astazi am trecut printr-un mall si nu am mai gasit nici un sample. poate si de aia cozile de 10-15 persoane de alta data s-au redus la 2-4 persoane azi. asta nu inseamna ca americanul mananca mai putin… nu ai sa vezi ziua aia…
mai nou, pe unde treci vezi reclame cu burgeri de 99 centi. iar daca vrei mai mult ai posibilitatea sa alegi intre multele meniuri de sub 4 dolari. adica pentru inca 3 dolari mai pui o salata, cartofi prajiti sau orez si un pahar de suc.
avantajul clientului flamind este ca orice fast-food de pe aici iti da suc nelimitat. ai zice ca daca ii dai omului 3 diet coke o sa-ti manince mai putin. neee… portia mare de cartofi prajiti si hamburgerul sunt nelipsite.
hmm
imi aduc aminte de cand am fost la niste prieteni in Toronto si am comandat la un fast food un meniu mediu. m-am trezit pe langa hamburger cu un pahar urias de cola si o cutie imensa cu cartofi. normal ca nu le-am putut manca pe toate.
cand i-am povestit amicului meu intamplarea mi-a zis ca am fost nebun sa cer meniu mediu. ca trebuia sa cer meniu pentru copii sau un happy meal ca sa fie o portie decenta. m-am speriat gandindu-ma ce ar fi fost daca ceream un meniu mare :))
asta asa ca amuzament.
bafta tuturor
dan p.
eu cand trebuia sa mananc in oras, mancam de la suki-hana (o chestie japoneza) si niciodata nu puteam termina portia. Era imensa!