Marketing, Lectia 1: invata sa citesti

E plina Romania de piaritze care trimit sute de comunicate de presa. Inbox-ul meu este plin de asemenea emailuri si multe sunt tratate cu respect, iar produsele ajung sa fie promovate.

Nu am pretentia ca sunt prea cunoscut, dar mi se pare normal ca atunci cind trimiti un email unei persoane careia vrei sa-i atragi atentia cu produsul tau, sa ii citesti de 2 ori numele inainte sa trimiti un email.

Iar daca mai ai si functii pompoase gen “Sales & Marketing Manager” ma intreb cum ai ajuns in functia aia. Astazi vorbesc despre Cristina Cojanu (foto via LinkedIN) de la adulmec.ro.

Si dupa ce mi-au trimis emailul de mai jos, in care mi-au pocit numele, agentia in cauza imi trimite alt comunicat in care se lauda ca imi “frunzareste blogul” si imi trinteste acelasi comunicat de presa.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

16 Comments

  1. :)) ar fi interesant sa stim daca domshoara piaritza a primit intampinari gen: Buna ziua doamna Cojocaru” si cate?

    Altfel, m-am uitat pe app-ul lor cu Check-in (habar nu aveam ce-i aia:) si-mi place ideea, e catchy si deja am 3 check-in ‘uri la activ.

  2. Probabil domnisoara vroia sa-i scrie cuiva de la blogul “bio.ro” ;)
    Partea buna este ca ai inca o poveste amuzanta de spus la bere.

  3. chiar ma intrebam de ce nu ai scris nimic despre aplicatie :)

    se intampla, pe mine ma fac din Markov… Dl.Morcov!
    cica ba ca asa e in baza de date si se pare ca nu corecteza nimeni, ba ca asa au retinu…
    :) de, daca nu avem nume clare romanesti
    oricum comunicatele astea vin pe banda rulanta si nu cred ca sta cineva sa trimita mail cu mail

    despre UrboPEDIA app am aflat prin comunicatul lor de presa de saptamana trecuta si vreau sa spun ca e super tare, daca scot si versiunea de Android baietii sunt in business

    dl.Morcov :)

  4. Multumesc Doamne pt un nume scurt si clar “Miu”. In schimb cei de la cosmote au botezat-o pe prietena mea din Nicolae in Nicoale cu buletinul in fata;).

  5. Sunt sigur ca Cristina a gresit din graba:)… nu de multe ori in e-mailuri mi-a scris Razvan in loc de Bogdan!

  6. oamenii astia au probleme si cu gramatica limbii romane in aplicatia pe care (din ce am inteles) vroiau sa le-o promovezi: “nici o” in loc de “nicio”.

  7. daca e sa privim, aplicatia este free si asteapta critici. Il sfatuiesc pe Marius sa intre pe site-ul lor si sa isi dea cu parerea la orice greseala!
    Sunt sigur ca vor fi remediate.
    Pana cand aplicatia urbo va costa, o putem imbunatati sau ne putem multumi ca e free si putem gasi parerile altor oameni cu privire la continut.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*