Românii intenționează să petreacă minivacanța de Rusalii pe litoral, lucru dovedit de numărul mare de rezervări făcute pentru perioada 10-13 iunie la hotelurile deschise în stațiunile de la Marea Neagră, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată datele Litoralulromanesc.ro, cel mai mare turoperator pe această nișă. 90% dintre unitățile de cazare de pe litoral vor fi deschise în minivacanța de Rusalii, dintre care, conform estimărilor, unele vor atinge un grad de ocupare în minivacanță de 100%.
“Sejururile pentru minivacanța de Rusalii au început să se vândă încă din luna ianuarie, dar pe măsură ce ne apropiem de această perioadă, numărul cererilor a crescut. Cei mai mulți turiști au ales pachetele de trei nopți de cazare la mare, dar sunt și turiști care își prelungesc sejurul la 4-5 nopți. Preferința clară este pentru hoteluri de 3 și 4 stele, cel puțin cu mic dejun, dar se caută și variantele de cazare all inclusive, în special de către familiile cu copii”, afirmă Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.
Mulți dintre cei care au făcut deja rezervare pentru minivacanța de Rusalii au fost stimulați de ofertele speciale create cu acest prilej, tarifele pornind de la 59 de lei pe noapte pentru două persoane la un hotel de două stele din stațiunea Olimp, cazare fără masă. Un pachet de trei nopți la un hotel de 3 stele cu mic dejun inclus în Eforie Nord costă 468 lei/2 persoane, iar cuplurile care optează pentru servicii all inclusive la un hotel de 4 stele din Jupiter trebuie să achite pentru un sejur de 3 nopți puțin peste 1.800 de lei.
“Minivacanța de Rusalii reprezintă un preambul pentru sezonul estival, întrucât mulți români obișnuiesc să-și ia concediu abia după ce copiii intră în vacanța școlară. Iar pe baza estimărilor pe care le avem pentru Rusalii, putem spune că litoralul va fi și anul acesta destinația internă principală către care românii se vor îndrepta în lunile de vară. De altfel, este un trend care s-a accentuat în timpul pandemiei”, adaugă Ionuț Nedea.
Litoralulromanesc.ro, deținut de compania Creative Eye SRL din Constanța, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanțe în stațiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turiști, cât și ca vânzări. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 stațiuni de pe litoralul românesc, de la unități de o stea până la cele de cinci stele.
Anul trecut, agenția a raportat vânzări de 165 milioane de lei, în creștere cu 65% față de 2020 și cu 26% față de cifrele înregistrate în 2019, în condițiile în care, prin intermediul său, vara trecută au ajuns la mare peste 200.000 de turiști, în creștere cu 31% față de 2020.
Be the first to comment