Incerc sa fac cadou un Gift Card. Primesc mesajul asta:
Vorbesc pe Chat cu angajatii Apple si mi se spune ca problema e rezolvata. O saptamana mai tarziu, acelasi mesaj. Merg intr-un Apple store si aia imi spun, pe fata ca baietzii de la Chat de pe apple.com sunt idioti.
Incearca si ei sa afle care este asa zisa limita, dar nu primesc niciun raspuns. Sunt sfatuit sa sun la numarul oficial de Suport de la Apple.
WTF?
Update 6 noiembrie. Apple raspunde oficial:
There was a limit of $100 placed on all customers accounts to help protect against fraudulent charges/purchases. Since you have reached your $100 limit, I have increased your limit to $300.00 a month.
You should now be able to purchase up to another $200.00 for this month. Starting next month you will have a full $300.00 available in gift certificate purchases.
Cred ca si cei de la Apple au luat exemplul angajatilor Orange Romania. Motto-ul lor “Nu va ajutam sa rezolvati nimic. Suntem aici doar ca sa recitam o poezie invatata de la sefu'”.
Si pe aceeasi nota as vrea sa fac publica frustrarea pe care o am cu Orange de cateva luni de cand incerc sa cumpar un amarat de iPhone 4 legal din reateaua lor. Este, s-ar parea, aproape imposibil. Iar cand in sfarsit esti selectat sa participi la marea onoarea de a avea dreptul de a cumpara un iPhone 4, afli ca de fapt pretul nu este cel din brosura iar punctele de fidelizare nu se pot folosit fiindca… nu se poate. In codul penal asta se cheama inselaciune… Mai ales ca pe site la un moment dat scria ca se poate lua cu puncte.
Pana la urma raman la 3G, pana apare numarul 5. Poate pana atunci isi pune si Orange la punct sistemul de aprovizionare si mai ales comunicarea cu clientii.
Mai mentionez ca sunt client Orange de peste 12 ani, de cand era inca Dialog.
Adrian, daca ti se pare interesanta situatia si pentru alti cititori din Romania, poti retransmite informatiile postate.
Dacă un angajat e uscătura din pădure, orice padure avand uscături, nu înseamnă că Apple a luat-o pe căi greșite. :)
Și eu am o problemă…mi-am cumpărat din AppSt.România iGo È™i Download Metter, m-au costat vreo 20 de Euro, le-am folosit, le folosesc…dar acum nu mai pot să cumpăr altceva sau să le fac update, deoarece îmi apare că sunt dator cu 20 Euro..È™i să plătesc întâi aceste 2 aplicaÈ›ii…
Pe cine să sun…nu È™tiu. Nu am găsit niciun nr. de la Apple România…dacă o exista aÈ™a ceva…
chiar azi m-am distrat de minune la orange shop. nu mi se conecta iphone-ul la 3G. ma duc, le explic frumos cum sta treaba, le spun ca i-am facut restore, ca i-am verificat setarile, si ca am incercat sa imi bag cartela sim in alt telefon si ca nici in acela nu mergea, asa ca probabil ca problema era de la ei, la care angajatul ma intreaba: “ai incercat sa il restartezi”? le-a trebuit o jumatate de ora ca sa ajunga la concluzia ca problema s-ar putea sa fie de la ei. mi-a adus aminte de Tech Support de la xkcd.