Leroy Merlin listează în magazinul online toate cele 30.000 de produse din portofoliu și anunță acoperire națională pentru livrări

Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că, începând din această lună, întregul portofoliu de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată țara. Odată cu listarea online a tuturor produselor Leroy Merlin, compania estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarele luni.

Astfel, clienții Leroy Merlin din toată țara vor avea posibilitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a retailerului. Printre categoriile nou adăugate în magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari și medii precum materialele de construcții sau utilajele.

Potrivit reprezentanților Leroy Merlin, politica de preț a produselor comercializate online este identică cu cea aplicată în magazinele fizice ale retailerului francez.

Cei care doresc să comande produse online cu livrare la domiciliu din oferta Leroy Merlin trebuie să acceseze site-ul www.leroymerlin.ro și să selecteze magazinul cel mai apropiat de adresa la care vor să fie livrată comanda. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii prin SMS sau email, iar taxa de transport pornește de la 15 lei, însa poate crește în funcție de volumul și/sau greutatea totală a comenzii și distanța față de magazinul de unde s-a plasat comanda. Pentru livrarea comenzilor, Leroy Merlin lucrează cu parteneri selectați, care au ca scop comun performanța și promisiunea de livrare eficientă pe care retailerul o oferă tuturor clienților.

„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piața locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienților de a achiziționa online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în țară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar și mai mult, dintre clienții noștri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers. Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendință, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari și mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.  

Din datele companiei, în ultimul an, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin s-au aflat: produsele de grădinărit, decorațiunile și uneltele. Odată cu dezvoltarea segmentului e-commerce și integrarea online a întregii oferte, compania estimează că acest top se va schimba în următoarele luni, urmând a fi preferate pentru achiziționarea online: materialele de construcții, ușile & ferestrele sau pardoselile.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*