Într-o perioadă plină de oferte de cumpărături cu prețuri reduse, Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, lansează campania „Când ai mereu prețuri mici, ai 365 de zile de zen. Și poți uita de Black Friday”, cu un concept care se concentrează pe diferențiatorul companiei – prețuri mici zi de zi.
În contextul în care Leroy Merlin are prețuri mici în fiecare zi a anului, perioada agitată și stresantă pentru consumatorii finali de a prinde cea mai bună ofertă într-un timp foarte scurt nu își are rostul. Clienții Leroy Merlin au posibilitatea de a face relaxați cumpărăturile oricând.
Campania cu focus pe prețuri mici de zi de zi, lansată la nivel național, se desfășoară în perioada 31 octombrie – 20 noiembrie, iar mesajul său va fi diseminat pe principalele canale de media: online, TV și outdoor (stații de metrou din București și puncte centrale ale orașelor în care este prezent retailerul). De asemenea, campania a fost realizată în colaborare cu agenția de creație DDB.
„Pornind de la ideea despre cum poate un brand să aibă ceva relevant de spus în această perioadă fără să aibă campania tradițională de Black Friday, ne-am dorit ca clienții noștri să rămână <zen>, având acces la peste 30,000 de produse din portofoliul Leroy Merlin cu prețuri mici, în fiecare zi, fără a fi presați de anumite oferte sau de un anumit timp. Toate produsele noastre au prețuri mici 365 de zile pe an și nu este nevoie de o zi care să confirme acest principiu”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Inițiativa campaniei este în conformitate cu misiunea Leroy Merlin de a oferi tuturor produse și servicii accesibile pentru îmbunătățirea locuinței, la cel mai bun preț mereu.
Zi de zi, fiecare magazin Leroy Merlin, împreună cu un departament dedicat, monitorizează prețurile și acolo unde este cazul, acestea sunt ajustate pentru a le asigura clienților produse cu prețuri mici pentru toate proiectele lor de reamenajare.
Totodată, politica Leroy Merlin este să nu aibă campanii de reduceri sau promoții, cu excepția lichidărilor de stoc, având deja prețuri mici pe tot parcursul anului. Pentru a fi în tendințe decorative și tehnologice, retailerul reînnoiește 30% din totalul produselor în fiecare an. În acest sens, sunt lichidate toate produsele care nu mai sunt de actualitate, acestea fiind semnalizate prin afișe de preț „în limita stocului disponibil”.
Leroy Merlin se preocupă constant de crearea propriilor produse pe care efectuează teste de calitate. Datorită prezenței la nivel internațional, retailerul are posibilitatea de a lucra în mod direct cu producătorii, oferind clienților săi calitate la cel mai bun preț posibil.
Be the first to comment