Lensa.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de optică, continuă planul de investiţii în magazine fizice şi deschide, pe 11 iunie, cel de-al cincilea showroom din reţea, în centrul oraşului Constanța.
Două cabinete de consultaţii oftalmologice şi aproximativ 600 de perechi de ochelari se găsesc în noul magazin de 115 metri pătraţi din Constantă, situat pe Bulevardul Tomis nr. 211.
La începutul anului, Lensa.ro a inaugurat un magazin fizic la Timişoara şi unul la Iaşi. Investiţiile cumulate în cele cinci showroom-uri de optică Lensa din România se apropie de 350.000 euro.
“Am redeschis toate magazinele fizice. În această perioadă am observat că există o nevoie permanentă şi în creştere de corecţie a vederii şi de aceea am decis să continuăm planul iniţial de investiţii. Am deschis, pe 11 iunie, un nou showroom la Constanța, la timp pentru sezonul estival. 574 de perechi de ochelari vor fi expuse în magazinul Lensa de pe Bulevardul Tomis”, a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.
Şi la Constanța, investiţia este asemănătoare cu cea făcută în magazinele deschise în Iaşi şi Timişoara, în jur de 50.000 euro. Magazinul expune produse ale brandurilor: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers şi altele. Gama de lentile de vedere este şi ea completă, având toţi furnizorii importanţi precum Essilor, Hoya, Zeiss în portofoliu.
“Constanța face parte din planul nostru de a oferi servicii de optică la preţuri atractive pentru cât mai mulţi dintre români. Credem că showroom-ul de optică îi va ajuta atât pe constănţeni cât şi pe turişti să găsească o pereche de ochelari potrivită, fie că vorbim de ochelari de soare sau de vedere”, a precizat Florin Nită, Marketing & Business Development Manager Lensa.ro.
Lensa.ro se aşteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerţul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate şi lentile de vedere. Anul trecut, Lensa.ro a încheiat cu o cifră de afaceri de peste 5 milioane euro.
Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienţilor, în magazinele fizice, determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanta specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparaţii rame.
Lensa.ro este un brand românesc deţinut de antreprenorii Daniel Crăciun şi Florin Nită, care după şase ani s-a poziţionat între cei mai mari jucători pe piaţa de optică din România, având peste 100.000 de comenzi anual.
Compania Lensa.ro a primit mai multe diplome în ultimii ani la Gală Premiilor eCommerce din România. Website-ul Lensa.ro a fost desemnat magazinul anului atât în 2018 cât şi în 2019.
Be the first to comment