Lensa deschide, la Ploiești, al 10-lea showroom de optică

Magazin Lensa

Lensa.ro, magazin omnichannel de optică fondat în urmă cu opt ani, deschide pe 20 mai, la Ploiești, cel de-al zecelea showroom, în urma unei investiții de 100.000 de euro.

Magazinul Lensa de la Ploiești este cea de-a treia investiție făcută de companie anul acesta, după inaugurările de la Galați și Pitești. Bugetul de investiții pentru anul 2021 este de peste 600.000 euro în extinderea rețelei cu șase noi magazine de optică.

Showroom-ul Lensa din Ploiești are o suprafață de 160 mp, două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact. Aici, cetățenii din Ploiești vor primi consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală, dar și pentru a afla ce ochelari li se potrivesc, ca să se protejeze de soare vara aceasta.

Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 800.000 euro. Magazinul de optică Lensa Ploiești este situat în Piața Victoriei nr. 3, complex comercial Unirea.

“Am ales orașul Ploiești pentru deschiderea celui de-al zecelea showroom de optică din rețeaua noastră de magazine proprii. Cu acest magazin vrem să fim mai aproape de locuitorii din Prahova pentru a le oferi ochelari de soare și de vedere de la branduri consacrate”, a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Magazinul de optică din Ploiești expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea vastă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).

Platforma de optică online Lensa și-a propus să ofere 1.000.000 de consultații gratuite până la finalul anului 2025.

Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% în creştere comparativ cu ianuarie – aprilie 2020, în timp ce cifra de afaceri cumulată de la înfiinţare, pentru perioada mai 2013 – aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual. În cei 8 ani de înființare, Lensa.ro a avut peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultaţii.

Brandul de optică își propune să pună la dispoziția clienților un concept aparte, prin intermediul showroom-urilor sale, și să ofere într-un cadru elegant o gamă largă de servicii, de la consultații optometrice, până la consultanță specializată pentru adaptare la lentilele de contact, recomandări pentru ochelari de vedere, de soare și lentile de contact, facilitând concomitent accesul la un portofoliu larg de produse de la cei mai mari furnizori mondiali, disponibile atât pe Lensa.ro, cât și în magazinele offline.

Primele magazine fizice au fost deschise în București și Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galați, Pitești și Ploiești.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*