Lensa.ro, magazin omnichannel de optică fondat în urmă cu opt ani, deschide pe 18 martie, la Pitești, cel de-al nouălea showroom, parte a planului de expansiune în România pentru 2021, ce vizează deschiderea a 6 noi magazine.
Showroom-ul Lensa din Pitești are o suprafață de 175 mp, două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact. Aici, argeșenii vor primi consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală, dar și pentru a afla ce ochelari li se potrivesc pentru a se proteja de soare vara aceasta.
Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 700.000 euro. Noul magazin de optică din rețea este situat în centrul orașului Pitești, în zona pietonală, pe strada Victoriei nr. 2, complex Fortuna, lângă centrul comercial Trivale.
“Magazinul de optică din Pitești este cea de-a doua investiție offline realizată de Lensa.ro anul acesta, după cea de la Galați. Vor urma noi investiții în orașe importante, întrucât, în această perioadă dificilă, este important să încurajăm crearea de noi locuri de muncă. În plus, misiunea Lensa este de a educa românii cu privire la importanța protejării sănătății oculare și a corecției problemelor de vedere. În acest context ne propunem să oferim 1.000.000 de consultații gratuite până la finalul anului 2025. Unul din 3 români nu este conștient că are probleme de vedere, mult sub media europeană, și credem că este datoria noastră, ca lider în categoria de optică omnichannel, să lucrăm pentru a schimba această statistică și să le oferim clienților noștri soluțiile și produsele de eyewear potrivite pentru ei”, a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.
Magazinul de optică din Pitești expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.
“Am analizat cererea de pe piața locală și am hotărât să extindem rețeaua cu un nou showroom. Considerăm că magazinele fizice Lensa oferă o experiență inedită, iar clienții pot proba produsele și pot primi consultanță de specialitate. Îi așteptăm pe argeșeni, și nu numai, în noul showroom Lensa din zona pietonală a orașului Pitești cu reduceri suplimentare de 10% la toate produsele, între 18 martie și 17 aprilie”, a adăugat Daniel Crăciun.
În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.
Brandul de optică își propune să pună la dispoziția clienților un concept aparte, prin intermediul showroom-urilor sale, și să ofere într-un cadru elegant o gamă largă de servicii, de la consultații optometrice, până la consultanță specializată pentru adaptare la lentilele de contact, recomandări pentru ochelari de vedere, de soare și lentile de contact, facilitând concomitent accesul la un portofoliu larg de produse de la cei mai mari furnizori mondiali, disponibile atât pe Lensa.ro, cât și în magazinele offline.
Primele magazine fizice au fost deschise în București și Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galați și Pitești.
Be the first to comment