TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial, ia cu asalt piața prin lansarea unei game variate de produse care acoperă toate nevoile consumatorilor, de la cele de divertisment până la cele practice, cu accent pe confort, utilitate și sisteme inteligente care aduc plus valoare.
În plus, compania vine cu multe surprize și campanii exclusiviste care reflectă ambiția brandului de a fi aproape de așteptările publicului. Astfel, TCL lansează noile modele de televizoare Mini-LED și QLED, dispozitive audio de tip soundbar și alte aparate de uz casnic, realizate ca parte a strategiei AI x IoT. Mai mult, TCL prezintă, în premieră, noua aplicație TCL Home care va asigura interconectarea tuturor dispozitivelor electronice produse de brand, oferind utilizatorilor casa viitorului – casa inteligentă dotată cu aparate controlabile de la distanță 24/7. Totodată, din respect pentru pasionații de fotbal din toată lumea și pentru a-și arăta susținerea față de acest sport atât de îndrăgit, TCL Europa lansează și o campanie dedicată Campionatului EURO 2021.
O scurtă retrospectivă a TCL: între trecut și viitor
În 2020, TCL Electronics s-au concentrat pe dezvoltarea strategiei „smart display” („ecran inteligent”), înglobând în modelul de afaceri tehnologii cât mai avansate și dezideratul de a pune inovația în centrul filozofiei de creare a produselor. Pe parcursul anului trecut, compania a lansat produse și servicii inteligente, care au condus la creșterea cotei sale de piață și a competitivității, obținând rezultate puternice în ciuda contextul internațional epidemiologic și economic dificil.
Conform statisticilor Omdia, televizoarele TCL s-au clasat în Top 3, în funcție de volumul vânzărilor internaționale, iar televizoarele TCL LCD au crescut ca și cotă de piață, ajungând în Top 2, la nivel global în 2020. În Europa, TCL a înregistrat un succes deosebit, cu o creștere a volumului de vânzări cu 66.0% (YOY) de la an la altul.
Misiunea TCL rămâne aceea de a oferi cele mai performante televizoare capabile să surprindă măreția și bogăția imaginilor, sub motto-ul „Display Greatness”. Totodată, TCL continuă dezvoltarea de aparate de uz casnic inovatoare care, împreună cu dispozitivele de divertisment, să transforme complet viața consumatorilor, dând naștere unui ecosistem electronic interconectat, simplu de utilizat și util.
O gamă completă de produse noi, pentru o viață mai simplă și mai bună
În această primăvară, TCL Europa își consolidează poziția de lider în industria electronică prin lansarea noilor modele de televizoare și dispozitive audio de tip Soundbar, concepute pentru a oferi o gamă complexă de divertisment cu performanțe audiovizuale excepționale.
Fanii sportului, pasionații de jocuri, emisiuni TV, și iubitorii de cinema vor fi încântați să descopere aceste noi produse care le vor îndeplini așteptările și le vor crește apetitul pentru entertainment și gaming.
TCL lansează trei noi modele TV din seria C: Seria C72, C72+ și C82. Seria C82 înglobează caracteristicile de ultimă generației ale inovațiilor TCL și reflectă devotamentul companiei față de dezvoltarea tehnologiei ecranelor Mini-LED, în timp ce seriile C72 și C72+ aduc tehnologia Quantum Dot Display la un alt nivel, oferind utilizatorilor experiența cinematografică la superlativ, acasă, ca parte a unui stil de viață smart și interconectat. În plus, TCL Europa prezintă noul soundbar TS8132, dotat cu sistem sonor wireless Dolby Atmos 3.1.2, care oferă o experiență audio deosebită pentru orice activitate, fiind gata să satisfacă cerințele oricărui consumator.
Recunoscut, în principal, în Europa, ca un brand de televizoare, TCL are și un istoric puternic în dezvoltarea și comercializarea electrocasnicelor de consum în piețe precum cea din China, de exemplu. Ideea de a avea o casă inteligentă, capabilă să ofere cel mai înalt standard de confort prin dispozitive electronice smart este din ce în ce mai importantă, tocmai de aceea, producția TCL în acest domeniu crește, compania propunându-și să dezvolte casa ideală, echipată cu un ecosistem electronic interconectat. În acest sens, lansările de produse de uz casnic de la TCL includ: 3 frigidere, RP 470CXE0, RP318BXE0 și RP 503SXE0, seria P de mașini de spălat, seria de aparate de aer condiționat fix, Ocarina, și portabil, NZ, seria de purificatoare de aer, breeva, precum și aspiratoarele robot Sweeva.
Aplicația TCL Home – Pentru o casă inteligentă și interconectată
TCL crede în importanța și valoarea pe termen lung a investițiilor în experiențele inteligente, disponibile acasă, și de aceea urmărește întotdeauna integrarea și interconectarea dispozitivelor electronice marca TCL prin intermediul smartphone-urilor. Astfel, produsele din categoria TCL Home Comfort 2021 dispun de conectivitate Wi-Fi și posibilitate de control prin comandă vocală.
În plus, pentru a asigura și mai mult confort utilizatorilor, TCL anunță că aplicația TCL Home, creată special pentru a simplifica experiența de utilizare a dispozitivelor produse de brand, va permite consumatorilor să-și controleze electrocasnicele de oriunde și oricând, precum și să folosească televizoarele TCL pe post de dashboard pentru verificarea acestora.
Noua campanie TCL pentru EURO 2021 aduce bucuria sezonului sportiv în casele tuturor
TCL Europa continuă să inoveze pentru a îmbunătăți confortul consumatorilor, dar nu se oprește aici, ci țintește mai sus. „Display Greatness” este strategia care ghidează procesul de comercializare al tuturor produselor și motto-ul din fiecare parteneriat pe care TCL îl construiește cu interes și răbdare.
TCL are o lungă și bogată tradiție în domeniul sponsorizărilor sportive, precum și colaborări excelente cu nume puternice de pe scena internațională care au reprezentant brandul în calitate de ambasadori. Și surprizele nu se opresc aici, după ce șase dintre cei mai talentați fotbaliști din lume au reprezentat TCL, anul acesta compania lansează o nouă campanie dedicată domeniului sportiv, care urmează să aibă loc în luna Aprilie, înainte de EURO 2021.
Acceptă provocarea „Display Greatness” de la TCL
TCL începe sezonul EURO 2021 în forță, invitând publicul să accepte Provocarea „Display Greatness” într-un mod unic și interactiv. Mai exact, TCL va aduce în arenă ambasadorii legendari ai fotbalului și îi va pune să se ia la întrecere cu proprii fani pe Fortnite. Acest eveniment special pentru toți fanii din lumea sportului și a jocurilor video va fi transmis live pe platforma Twitch, care este disponibilă pe televizoarele Android TV de la TCL.
Pentru a participa la Provocarea „Display Greatness”, doritorii se vor înscrie la un concurs organizat pe Twitch prin intermediul platformelor a șase gameri profesioniști, reprezentând comunități online cu un număr foarte mare de followers. Va fi o confruntare uriașă prin chat-uri, talkshows, premii TCL și interacțiuni cu fanii. Cei șase gameri vor anunța data marelui eveniment în această săptămână, așa că rămâneți alături de noi pentru a nu rata distracția.
„Sportul aduce oamenii împreună și reprezintă o sursă de inspirație pentru toți cei care își propun să atingă cele mai înalte standarde de excelență, exact așa cum TCL își propune constant să-și depășească limitele și realizările, reușind să ofere acel sentiment de „Display Greatness”. Suntem foarte mândri și încântați să aducem aceste produse noi pe piață și să lansăm această campanie înainte de EURO 2021, ceea ce suntem siguri va fi palpitant pentru toți fanii sportului din întreaga Europă. Ne bucurăm mult că produsele noastre de o calitate impecabilă pot să contribuie la redarea magiei sportului. Sperăm ca noile lansări să inspire oamenii din lumea întreagă, așa cum ne inspiră pe noi”, a declarat Antoine Salomé, Marketing Director – TCL Europa.
Inovațiile și lansările prezentate fac parte din strategia AI x IoT a TCL, realizate sub deviza #ExperienceMore, prin care TCL prezintă cele mai noi echipamente dotate cu inteligență artificială (AI) și dispozitive de zi cu zi, dotate cu senzori (IoT,) într-o gamă largă și impresionantă de oferte.
Be the first to comment