În al doilea an de activitate pe piața din România, Tellur continuă planul de a evidenția brand-ul în afara granițelor și se întoarce cu primele rezultate după participarea la cel mai mare târg de tehnologie din Europa, IFA Berlin 2018.
Dinamica pieței IT&C și cererea crescută pentru accesoriile mobile încurajează nu numai dezvoltarea portofoliului de produse, ci și extinderea brand-urilor în alte piețe din Europa. Scăderea prețurilor pentru telefoanele mobile, urbanizarea, numărul mare de magazine online și evoluția comportamentului utilizatorilor în social media sunt cele mai puternice motive pentru care piața de accesorii mobile este în ascensiune, înregistrând în ultimii doi ani, la nivel mondial, venituri în creștere cu 13%.
Cea mai mare provocare pentru un brand tânăr este să fie remarcat atât prin prisma identității, cât și prin cea a produselor lansate în piață, iar Tellur s-a născut din dorință de a aduce inovația și calitatea mai aproape de consumatorii de accesorii și gadget-uri.
Fiind prima participare la un eveniment de o asemenea anvergură, în 2018, Tellur a fost singurul brand românesc care a participat la IFA, și care și-a atins cele două obiective setate: poziționarea brand-ului pe aceleași trepte cu nume mari din IT&C și extinderea parteneriatelor.
“Am reușit să ne situăm la nivelul tuturor celorlalți expozanți și, mai ales, să ne diferențiem atât prin prezență, cât și prin produse. Considerăm că ne-am îndeplinit obiectivele. Rezultatele nu se pot vedea imediat, crearea de noi parteneriate necesită timp și implicare, însă pe durata târgului am reușit să ajungem la performanța a peste 40 de meeting-uri cu directori de companii și oameni de vânzări. Ne-a bucurat faptul că mulți dintre participanți își doreau să achiziționeze produsele pe care le-am prezentat, ceea ce ne spune că au găsit ceva diferit, care le-a plăcut.” a declarat George Barbu, CEO Tellur.
“Povestea din spatele graficii standului făcea imposibil pentru un vizitator să treacă pe lângă stand și să nu intre să testeze produsele. Ne-am dorit să arătăm că un brand românesc poate ține piept giganților consacrați deja pe piața din Europa și nu numai. Rezultatele încep să apară, deja suntem în discuții cu mai multe companii, însă putem trage o concluzie după aproximativ 2 luni, când vom avea și primele contracte semnate. Printre cei mai interesați de produse au fost companiile mari din țările arabe, dar și din Europa. Întrebarea principală din partea noilor parteneri a fost: DE CE TELLUR?” a declarat Cristian Popa, Sales Export Manager Tellur.
Produsele vedetă și intens testate au fost: sistemul audio 2.1 Titan, rucsacii cu sistem antifurt și port USB, produsele licențiate MFi și gama de produse Smart Home, care conține becuri inteligențe, prize și întrerupătoare ce pot fi controlate de la distanță, prin intermediul aplicației Tellur Smart.
Participarea la IFA 2018 a fost o continuare normală a strategiei de dezvoltare, prin care brand-ul Tellur urmăreste extinderea prezenței în cât mai multe tări și totodată creșterea awareness-ului pe piețele aferente.
“Cel mai probabil vom fi din nou prezenți la IFA și anul viitor, dar luăm în considerare și participarea la CebIT, MWC, Gitex în 2019, cât și eventual la CES 2020.” a mai declarat George Barbu.
Be the first to comment