Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Trebuie să incep cu informatia cea mai importanta. Pe 29 iunie este ultima zi in care poti sa cumperi bilete la pret redus. Si cand zic “redus” ma refer la […]
Oare daca esti televiziune locala pretentiile sunt mai scazute cind vine vorba de anumite stiri? TV Neptun ne da astazi o mostra de lipsa de documentare autentica. In viziunea lor, […]
Initial am crezut ca piesa Viva Mamaia este una originala, asa cum este si statiunea noastra de la mare. Apoi, am aflat ca ea este scrisa de Tonči Huljić si […]
pt cineva care lucreaza in media, doar sa preiei audio-ul si sa comentezi sarcastic, e deplasat.
poate ar fi trebuit sa te intrebi, cum de ala a ajuns sa vorbeasca 24 de ore? 24 din 7?
nu verifici si tu sa vezi cum se poate vorbi 30 de ore in 24 de ore? si de ce cineva ar face asa ceva?
si apoi sa postezi treaba de mai sus?
Cam tare asta cu mai mult de 24 de ore folosirea retelei dar ei cred ca acel client a avut apeluri 24h+ fara sa inchida cu numere vodafone numere ce au primit credit in bani inapoi de la VDF.
@vale: acesta este un blog. Nu fac intotdeauna analize si investigatii media pe el.
Am ales sa tratez subiectul asta asa pt ca mi se pare amuzanta reactia angajatei Telekom. Stiu ca subiectul a fost dezbatut pe diferite site-uri si pe retelele de socializare.
In alta ordine de idei, ceea ce a facut Telekom se cheama, in cel mai bun caz, o oferta mincinoasa. Abonamentul lor de 10,60 Euro spune clar ca primesti minute nelimitate. Nu conteaza daca sunt 24 ore/zi sau daca faci apel conferinta si suni catre mai multe numere. In dictionarul meu “nelimitat” inseamna “nelimitat”. Daca ei inteleg asta altfel, atunci sa nu mai faca oferte nelimitate, ci oferte cu 720 ore/luna (24 ore x 30 zile) si cine le depaseste intelege ca plateste in plus.
@boioglu sa stii ca poti vorbi si 72 de ore intr-o zi de 24 ore. Si asta cu doar 3 prieteni :)
@Dragos: da, e foarte posibil ca omul sa fi primit credit de la Vodafone. E o smecherie de care a profitat cineva care a semnat un contract cu un Telekom care crede ca poate sa se joace cu termeni de genul “nelimitat” si apoi sa inchida abuziv abonamentele.
Eu sper ca este o lectie pentru toti cei care mai ofera abonamente din astea nelimitate. Asa cum spuneam mai sus, Telekom nu are voie sa numeasca “nelimitat” ceva ce ofera pana la 720 ore pe luna. Daca ai o limita o spui de pe site, acolo unde e disponibila oferta.
@ionica: stiu. Dar 72 ore tot sunt mai putine decat minute nelimitate, nu?
@boioglu perfect deacord ? Si eu am nelimitat la RDS in limita a 3000 minute. Deci, una zicem alta facem, dar suna bine “nelimitat”
Cred că se pleacă de la premisa că taxarea se face la secundă din prima secundă a apelului, dar în termenii și condițiile Telekom zice destul de clar că primul minut este indivizibil. Ceea ce înseamnă că șase apeluri de câte zece secunde înseamnă nu șaizeci de secunde ci șase minute:
Taxarea se face la secunda, dupa primul minut indivizibil de convorbire. Timpul de conversatie incepe cu semnalul de raspuns si se incheie cu primul semnal de eliberare a liniei generat fie de partea care a initiat apelul, fie de partea apelata.
Probabil au ceva legat și de fair use în ToS, iar acel nelimitat s-ar putea să fie „nelimitat în limita bunului simț”.
pt cineva care lucreaza in media, doar sa preiei audio-ul si sa comentezi sarcastic, e deplasat.
poate ar fi trebuit sa te intrebi, cum de ala a ajuns sa vorbeasca 24 de ore? 24 din 7?
nu verifici si tu sa vezi cum se poate vorbi 30 de ore in 24 de ore? si de ce cineva ar face asa ceva?
si apoi sa postezi treaba de mai sus?
Cam tare asta cu mai mult de 24 de ore folosirea retelei dar ei cred ca acel client a avut apeluri 24h+ fara sa inchida cu numere vodafone numere ce au primit credit in bani inapoi de la VDF.
@vale: acesta este un blog. Nu fac intotdeauna analize si investigatii media pe el.
Am ales sa tratez subiectul asta asa pt ca mi se pare amuzanta reactia angajatei Telekom. Stiu ca subiectul a fost dezbatut pe diferite site-uri si pe retelele de socializare.
In alta ordine de idei, ceea ce a facut Telekom se cheama, in cel mai bun caz, o oferta mincinoasa. Abonamentul lor de 10,60 Euro spune clar ca primesti minute nelimitate. Nu conteaza daca sunt 24 ore/zi sau daca faci apel conferinta si suni catre mai multe numere. In dictionarul meu “nelimitat” inseamna “nelimitat”. Daca ei inteleg asta altfel, atunci sa nu mai faca oferte nelimitate, ci oferte cu 720 ore/luna (24 ore x 30 zile) si cine le depaseste intelege ca plateste in plus.
@boioglu sa stii ca poti vorbi si 72 de ore intr-o zi de 24 ore. Si asta cu doar 3 prieteni :)
http://www.isay.ro/nelimitat-in-limita-a-24-de-ore/
@Dragos: da, e foarte posibil ca omul sa fi primit credit de la Vodafone. E o smecherie de care a profitat cineva care a semnat un contract cu un Telekom care crede ca poate sa se joace cu termeni de genul “nelimitat” si apoi sa inchida abuziv abonamentele.
Eu sper ca este o lectie pentru toti cei care mai ofera abonamente din astea nelimitate. Asa cum spuneam mai sus, Telekom nu are voie sa numeasca “nelimitat” ceva ce ofera pana la 720 ore pe luna. Daca ai o limita o spui de pe site, acolo unde e disponibila oferta.
@ionica: stiu. Dar 72 ore tot sunt mai putine decat minute nelimitate, nu?
@boioglu perfect deacord ? Si eu am nelimitat la RDS in limita a 3000 minute. Deci, una zicem alta facem, dar suna bine “nelimitat”
Cred că se pleacă de la premisa că taxarea se face la secundă din prima secundă a apelului, dar în termenii și condițiile Telekom zice destul de clar că primul minut este indivizibil. Ceea ce înseamnă că șase apeluri de câte zece secunde înseamnă nu șaizeci de secunde ci șase minute:
Probabil au ceva legat și de fair use în ToS, iar acel nelimitat s-ar putea să fie „nelimitat în limita bunului simț”.