CCIFER a decernat joi, 10 decembrie, cele 4 premii Business Challenges 2020, în competiția organizată cu scopul de a evidenția companiile și organizațiile care au abordat în mod proactiv perioada de pandemie. Junior Achievement România a fost premiată pentru proiectul Unlimited Education, care reunește educația și digitalizarea, dar și mediul economic și comunitatea.
Unlimited Education Digital Hub este noul proiect strategic al organizației, o soluție completă bazată pe agregarea soluțiilor hardware, software, conținuturilor educaționale și mijloacelor de comunicare și colaborare pentru a susține școala, profesorii și elevii în procesul de învățare la școală și acasă.
Criza COVID-19 a scos în evidență inegalități grave în ceea ce privește accesul la educație. La nivel european, se estimează că mai puțin de jumătate dintre tinerii cu vârste cuprinse între 6 și 16 ani pot accesa de acasă resursele educaționale online de care au nevoie.
Reducerea decalajului digital reprezintă un obiectiv prioritar pentru Junior Achievement, care a dezvoltat acest proiect și a verificat într-o versiune pilot soluțiile de învățare propuse, disponibile pe piață – pachete hardware, software și de internet, conținuturi și traininguri digitale pentru educația economică, financiară, antreprenorială și dezvoltarea competențelor profesionale. La acest pilot au participat peste 500 de profesori și 10.000 de elevi și studenți în perioada aprilie-iunie 2020.
Proiectul pilot stă la baza dezvoltării unui HUB educațional digital – Unlimited Education Digital Hub –, ce poate fi adaptat mai multor arii de interes sau curriculare și implementat inclusiv în mediile defavorizate economic.
„Proiectul este un model reprezentativ pentru noua noastră strategie, prin care încercăm să folosim toate resursele organizației, precum și pe cele existente în școli, comunități sau mediul de afaceri, oferind soluții rapide, ușor de adaptat, cât mai potrivite pentru toți partenerii noștri”, a arătat Ștefania Popp, CEO Junior Achievement România. „Valoarea sa pe termen lung constă în faptul că poate fi desfășurat atât în contextul actual, cât și în condiții normale, iar pe parcurs pot fi adăugate conținuturi de tip blended learning și instrumente digitale noi, precum și diferite activități menite să contribuie în continuare la îmbunătățirea proceselor de predare în clasă și online”.
Proiectul se înscrie în cadrul mai larg al procesului de remodelare a întregii activități și a modelului de business, inițiat de JA România încă din luna martie 2020, având ca obiective creșterea ponderii fondurilor europene, a colaborării cu școlile și universitățile și regândirea modului de implementare a programelor, proiectelor și competițiilor JA.
Be the first to comment