Comerțul electronic influențează comportamentul cumpărătorilor B2B (Business-to-Business) la fel de mult ca pe cel al celor B2C (Business-to-Consumer), iar pe măsură ce tot mai multe companii fac trecerea către online, nevoia de soluții de automatizare și echipamente digitale crește accelerat. În mod tradițional un eveniment dedicat clienților finali, Black Friday a devenit în ultimii ani deosebit de atractiv inclusiv pentru segmentul B2B, unde sensibilitatea la factorul preț este diferită, accentul fiind pus nu doar pe economiile de costuri obținute, ci și pe valoarea adăugată adusă de produsele și echipamentele achiziționate prin intermediul campaniilor de Black Friday.
Potrivit IT Genetics, furnizor de tehnologii și soluții IT profesionale pentru optimizarea proceselor de lucru și digitalizarea operațiunilor, de la an la an, tot mai multe companii aleg să cumpere echipamentele necesare pentru procesele de digitalizare în perioada campaniei de Black Friday. IT Genetics este prima companie din România care a lansat o campanie de Black Friday pentru afacerile de pe piața românească, în 2012, iar în acest an va organiza pe 11 noiembrie o nouă campanie consecutivă de reduceri de Black Friday. Campania este dedicată exclusiv segmentului B2B, pe toate cele patru piețe în care activează IT Genetics: România, Bulgaria, Ungaria și Spania și se va desfășura prin intermediul magazinului online ITGstore dedicat, din cele patru țări.
Campania de Black Friday va include și piața din Spania, unde IT Genetics a deschis o reprezentanță la Madrid, în urma unei investiții de 300.000 de euro. Campania va avea loc în data de 25 noiembrie în Spania, și pe 18 noiembrie, pe piețele din Ungaria și Bulgaria.
LIVE Shopping pentru B2B, în România
În premieră în acest an, compania va organiza prima sesiune de LIVE Shopping pentru B2B, doar pe piața din România. Astfel, cei interesați să facă achiziții pot intra în direct cu un consultant IT Genetics. Sesiunea de LIVE Shopping se va desfășura pe parcursul a 2 ore, iar clienții vor putea pune întrebări despre produse și vor putea alege dintr-o gamă variată de echipamente din oferta Black Friday IT Genetics. Suplimentar, IT Genetics a pregătit și câteva surprize pentru cei care se alatură LIVE evenimentului, accesând următorul link: https://www.itgstore.ro/black-friday-live-shopping
Companiile care activează în sectoare precum producție și distribuție, retail, e-commerce, transport & logistică, transport de persoane, farma, sănătate, utilități sau sectorul public pot obține economii semnificative de costuri, timp, resurse umane și chiar de energie, datorită unei game variate de echipamente care eficientizează procesele, cresc productivitatea și reduc consumul de energie. Pe lângă echipamentele din categorii precum cititoare de coduri de bare, imprimante de bonuri, imprimante de etichete, imprimante termice, terminale mobile, puncte de vânzare, aparate de etichetat, consumabile, soluții software & IT&C, în oferta de Black Friday din acest an se regăsesc și echipamente eco-friendly, care pot contribui la reducerea facturii de energie și la decarbonizarea sectoarelor cu emisii ridicate.
În România, campania se va desfășura prin intermediul magazinulului online propriu, www.itgstore.ro, dar și prin intermediul aplicației ITGStore.ro, prima aplicație mobilă dedicată 100% segmentului B2B. Clienții beneficiază de reduceri de până la 80% pentru o gamă largă de echipamente atât de la branduri internaționale renumite, cât și branduri proprii IT Genetics, precum Metter. Sertarele de bani Metter se vor afla în acest an în oferta de Black Friday, fiind unele dintre cele mai utile dotări pentru punctele de vânzare.
„Prin intermediul IT Genetics, companii din diverse sectoare de activitate din România, Bulgaria, Ungaria și Spania vor beneficia de prețuri promoționale pentru unele dintre cele mai inovatoare soluţii de automatizare oferite de producători recunoscuţi la nivel mondial. Soluțiile și echipamentele oferite ajută la eficientizarea proceselor operaționale îngreunate, la optimizarea activității și impulsionează productivitatea și rezultatele de business. Am avut un feedback foarte bun în fiecare an atât de la clienții noștri, cât și de la potențiali clienți și ne bucurăm că putem susține companiile care au nevoie de soluții care să le ofere rezultate concrete, cât mai rapid, mai ales în acest an marcat de atât de multe provocări, precum creșterea inflației, sau problemele cauzate de situația energetică”, spune Adriana Arhire, CEO IT Genetics.
Partenerul principal al campaniei este Honeywell, lider mondial în furnizarea de soluții de data capture, ce contribuie la optimizarea proceselor de lucru ale companiilor din varii domenii: de la retail, transport și logistică, producție până la construcții, industrie aerospațială sau prelucrare chimică.
La ediția din acest an vor fi oferite și vouchere de reduceri, în valoare de 250 lei, valabile timp de 4 luni, și care pot fi folosite pentru achiziția de echipamente de pe magazinul online itgstore.ro.
Be the first to comment