iOS 4.3 aduce o functie noua pentru iPhone- Personal Hotspot. Daca ai un abonament de date, poti sa creezi o retea WIFi la care sa se conecteze mai multe device-uri.
Numai ca operatorii GSM pot sa limiteze numarul de device-uri si chiar sa blocheze de tot functia. Primele informatii ne spun ca Orange si Cosmote te lasa sa faci Personal Hotspot, dar Vodafone nu vrea sa imparti netul. Well, no surprise here: reteaua de date (si chiar si cea de voce) Vodafone lasa foarte mult de dorit in Romania.
Ai iPhone 4 de la unul dintre operatorii GSM din Romania? Descrie experienta ta cu Personal Hotspot! Cite device-uri poti sa conectezi, care este viteza de download si care sunt tarifele?
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Corect. Multumesc pt. modelul de scrisoare.
Salutari,
Hai sa aduc si eu putina valoare acestui post.
Am iPhone 4 de 1 luna la Vodafone si sunt foarte multumit de el din toate punctele de vedere. Mai putin unul. Lipsa hotspot-ului.
Sotia mea are un laptop pe care il mai luam in excursii cu noi si as fi vrut sa folosesc functia de hotspot pentru a da net la el.
Zilele trecute am vazut si citit despre blocarea acestui serviciu de catre Voda si m-am oripilat. Sunt un om deschis la multe, insa la fel am si principii, iar unul dintre ele este ca nu pot accepta sa dau peste 1000 Euro(calculat cu abonament) pe un aparat pe care sa nu il pot folosi la 100% din capacitatea lui.
Asa ca am pus mana pe *222 si am inceput sa vorbesc cu operatoarea dupa 10 min de asteptat la rand. La inceput nu intelegea ce vreau de la viata ei, dar dupa cateva holduri, s-a lamurit si a inceput distractia.
Ceva in genul:
” – Va multumesc pentru asteptare, intr-adevar Vodafone nu ofera acest serviciu pentru abonatii nostri.
– Pai cum? Eu platesc atatia bani pe un aparat si nu il pot folosi la maxim?
– Va inteleg insa noi nu oferim acest serviciu deoarece nu avem un contract pentru hotspot cu Apple(WTF???)
– Pai si eu ce fac? Siti ca la alti operatori acest serviciu este disponibil?
– Da stim, insa nu va putem oferi acest serviciu. Singura solutie, neoficiala, este sa instalati Cydia, si sa folositi un program…….
– Cum??? (sar eu) Sa fac jailbreak la telefon??? Pai pierd garantia, nu pot face acest lucru si nici nu vreau sa il fac. Cum puteti sa-mi sugerati sa aplic un crack telefonului???
– Pai nu avem alta solutie momentan.
– Ok, atunci vreau sa reziliez contractul, pentru ca nu am un telefon 100% functional, pentru ca nu am fost instiintat la cumparare si pentru ca mi-ati recomandat Cydia :)
– Pai da, dar trebuie sa platiti X taxe de reziliere pentru asta
In momentul ala am zis ca o sa fac o plangere scrisa care daca nu va fi rezolvata dupa termenii mei, adica fara taxe de reziliere si le dau si telefonul inapoi, ma duc la OPC.
O sa fac diseara plangerea si o sa o postez aici.
Sa vedem cum o sa evolueze treaba asta.
Bafta
Salutari din nou. Urmeaza episodul 2 din saga Hotspot la Vodafone.
Intamplarea (sau nu stiu poate asa e regula, dar eu sunt doar de curand abonat Voda, pana acum functionand pe cartela) face ca dupa ce am stat 30 de minute pe telefon cu incantatoarea doamna sa fiu sunat de o robotica de la Voda care vroia sa ii impartasesc feedback-ul meu referitor la ulimul contact cu cei de la relatii cu clientii. Va dati seama ce note am dat, in afara de un 10 la comportament profi (pentru ca totusi a vorbit politicos cu mine desi eu spumegam) restul de note au fost un 1, un 3 si un 5 :).
Nu trec 2 ore ca ma suna un supervisor de la Voda care incerca sa inteleaga de ce am dat note asa de mici. Mai jos, bucati din conversatie:
– Buna ziua, sunt x, supervisor la Vodafone si v-am sunat sa va intreb despre ulimul feedback oferit…. bla bla
– Buna ziua, bla bla, am inceput sa-i torn si lui amaraciunea mea, iar la fiecare punct important (cum ar fi, nu e normal sa imi limitati aparatul de peste 1000 de iepuroi, ca vreau sa reziliez, ca nu e normal sa imi bagati pe gat taxe de reziliere atata timp cat eu nu am fost instiintat de minusurile pe care un telefon le are din cauza operatorului, ca e normal ca eu sa nu recomand o companie care nu-si recunoaste si nu rezolva minusurile) el ma aproba cu un ton condescendent, intelegandu-mi si cele mai mici probleme.
– Stim ca Voda nu ofera acest serviciu, iar Cosmote si Orange o fac, si va dati seama ca intr-o piata concurentiala nu se poate ca unii sa aibe un serviciu si altii sa nu, asa ca va spun din surse sigure ca acest serviciu va fi disponibil si la noi in 2-3 luni.
– Pai, va dati seama ca daca imi spunea acest lucru colega dvs. nu mai pierdeam 30 de minute din viata si nici nu mai dadeam note atat de proaste.
– Da va inteleg, va multumesc mult pentru timpul dvs….
– OK, pot sa iau de buna vestea ca veti implementa si la Voda acest serviciu?
– Da, bineinteles, notati numarul meu si daca nu se va implementa va rog sa ma sunati.
Si cam asta a fost toata conversatia mea cu supervisorul.
Cum am inima buna, nu am dat-o in in fapt pe colega care mi-a recomandat Cydia ca sa nu ii fac probleme la munca, insa eram foarte aproape sa o fac :)
Acum, nu o sa ma mai duc la ei, astept 2-3 luni si mai vedem dupa aia.
O zi mai buna,
Vali
si eu am aceeasi problema la un iphone 4 cu variamnta 4.3.3 nu am in meniu Hotspot, sunt abonat Vodafone, telefonu este luat de la ei acum 1 saptamana, mentionez ca detin si un LG Optimus One si acesta are optiunea de Hotspot si lafel este achizitionat de la ei pe abonament (ambele cu internet )…ce as putea face in legatura cu Iphone-ul sa ii activez aceasta obtiune? Va multumesc!
Multe multumiri Vali! Faci foarte bine! Odata ce am platit pentru un trafic, ar trebui sa am posibilitatea sa o folosesc.
Sunt abonat Orange S.A. de la data de 26.06.2009,abonamentul a expirat la data de 28.06.2011 nefiind insa instiintata de acest lucru ceea ce mi se pare nedrept neaducand la cunostiinta expirarea termenilor contracuali.La data de 25.10.2011 am sunat la operatorii servicii clienti ai acestei firme pentru a afla detalii despre ce pot face pentru a imi inchide abonamentul iar lasand toate datele mi s-a spus ca voi fi sunata de catre un operator Orange in termen de 10 zile pentru a continua cu inchiderea acestuia insa nefiind sunata in acest termen am contactat din nou serviciul clienti la data de 9.11.2011 operatorul spunand ca imi va fi din nou inregistrata aceasta cerere de inchidere a abonamentului,lucru pe care eu l-am facut deja in urma cu 10 zile fiindu-mi promis faptul ca cererea mea va avea prioritate si voi fi contactata din nou in termenul de 10 zile lucratoare acest fapt insa nu s-a intamplat eu revenind cu mai multe apeluri catre operatorii Orange spunandu-mi sa astept caci voi fi contactata.In urma insistentelor mele am fost contactata la data de 23.11.2011,la aproximativ o luna de zile de la prima cerere de inchidere a abonamentului.
Fiind sunata la data de 23.11.2011 la ora 18.20 de minute de catre un operator Orange am fost fost luata la intrebari despre minutele nationale pe care le vorbesc despre ofertele Orange care sunt pe piata si daca sunt interesata de acestea raspunzand ca singurul lucru care il doresc de o luna de zile este de a imi fi inchis abonamentul si solicitand ca aceasta cerere sa imi fie respectata fara a fi nevoita de a da alte explicatii am inchis telefonul,operatorul revenind cu un mesaj in care sunt instiintata ca trebuie sa trimit o cerere prin fax,asta dupa ce am asteptat aproximativ o luna de zile pentru a fi sunata de catre operatorii Orange.
A doua zi am revenit cu un telefon la serviciul clienti de unde mi s-a comunicat ca trebuie sa fac aceasta cerere prin fax din cauza faptului ca am refuzat sa dau datele de contact operatului de catre care am fost sunata,acest lucru nefiindu-mi insa solicitat de la bun inceput ci doar intrebata de ce vreau sa imi inchid abonamentul si daca cunosc ofertele Orang.Mentionez ca mi sa spus ca voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile pentru a imi fi inchis abonamentul in cele din urma dupa solicitarea trimisa prin fax.
Mi se pare o totala lipsa de profesionalism a operatorilor Orange catre consumatori si catre abonati si as dori sa stiu ce trebuie sa fac pentru a notifica intr-un fel sau altul nemultumirea mea cu privire la prestatia acestor servicii de inchidere a abonamentelor!