iPhone 3GS – Skateboard

daca la primele 2 reclame pentru iPhone 3GS, Apple a aratat ca tebuie sa-si schimbe agentia de publicitate, acum nu face decit sa confirme ipoteza…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

6 Comments

  1. ai dreptate cu acest articol. nici pe mine nu m-ar atrage un iphone prezentat in stilul asta. e prea putin … nu prea se descurca baietii ptr publicitate …

  2. uuu filmeaza….lucru pe care le fac toate telefoanele incepand cu anul 2002
    fantastic!
    trebuie neaparat sa imi iau..NOT

  3. ma indoiesc ca agentia e de vina. TBWA, agentia care se mai ocupa si de Pepsi, a realizat reclamele apple inca de la ipod incoace. Si majoritatea au fost extraordinare. Nu intru in detalii, dar modul in care a fost pozitionata Apple de-a lungul timpului a fost excelent prin faptul ca nu a spus mai mult decat era nevoie. Poate ca spotul asta e putin cam slab analizat de unul singur, dar impreuna cu celelalte spoturi care prezinta fiecare cate un feature nou al 3GS-ului se creaza o campanie puternica.

  4. @ com:

    “There’s an App for that” a fost o idee geniala si de multe ori bine realizata. De la umorul si informatia din reclamele alea pina la simplitatea dusa la prostie dintr-o reclama gen “Copy Paste” e cale lunga.

  5. nu poti avea campanii geniale in permanenta..publicul s-ar plictisi si reclamele pt apple ar deveni irelevante. campania asta, din punctul meu de vedere, isi propune 2 lucruri simple: 1. sa nu agaseze utilizatorul cu ideea de cool, atasata in general de catre reclamele apple produselor sale, dar sa ramana in constiinta cumparatorului prin spoturi tv de genul “how to”
    2. sa infatiseze simplu noile caracteristici ale produsului, in scopul informarii, in locul manipularii publicitare insistente

    my 2 cents

  6. @ com:

    Este vorba despre Apple. De aia zic ca puteau mai mult. De ce “Get a Mac” reuseste sa fie Geniala si sa nu plictiseasca dupa atita timp?

    1. exista un Video Tour Guide foarte bun pentru iPhone 3GS.
    2. Umorul nu inseamna manipulare. Sa luam exemplu reclama asta. Daca ar fi batut moneda mai mult pe faptul ca scoti din video partea in care tipu cade si ca iPhone iti face video perfect inainte sa-l publici, poate iesea ceva. Nu ideile sunt rele. Modul in care au fost puse in practica denota lipsa de imaginatie.

    repet – e vorba despre Apple – nu despre o camera video de 70 dolari sau despre magazinu care vinde… mere. Chiar puteau mai mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*