Începe Târgul de bere Auchan. Peste 300 de sortimente la raft, din care 46 beri artizanale românești fabricate de producători locali

Târg de bere la Auchan. FOTO Total PR

În perioada 21 iunie – 18 iulie, Auchan România organizează cea de-a XIV-a ediție a Târgului de bere, unul dintre evenimentele deja emblematice ale companiei și cel mai mare târg de bere din comerțul local. Astfel, în această perioadă, în toate hipermarketurile Auchan și în magazinul online auchan.ro, clienții vor putea găsi o selecție extinsă de sortimente de bere, atât producții românești, inclusiv beri artizanale, cât și de import, dar și o gamă variată de produse complementare servirii acesteia. Mai mult, membrii programului de fidelitate MyCLUB Auchan se vor putea bucura de avantaje speciale.

Pentru că Auchan susține producătorii locali, Târgul de bere organizat în acest an propune clienților peste 300 de sortimente de bere, din care 135 sunt din România. De asemenea, 46 dintre acestea sunt beri artizanale românești fabricate de producători locali, printre care: Meșterul Manole, Zăganu, Csiki Sor, Bere Grivița, Capra Noastră, Cearfisă sau Clusa. Oferta include o gamă largă de sortimente, de la bere blondă, brună, arămie, albă, roșie, la bere fără alcool, fructată sau nepasteurizată.

Totodată, iubitorii de bere și de băuturi atent selecționate, vor putea alege din peste 180 de beri de renume internațional, inclusiv noutăți din țări și regiuni precum Australia, Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Italia, Japonia, Mexic, Polonia, Spania, Statele Unite, Tahiti, Turcia, Marea Britanie sau Ungaria. Printre sortimentele noi ale ediției din acest an se numără berea grecească Mythos, mărcile Efes, Fix, dar și beri artizanale trapiste, beri de abație, beri exotice, de proveniență asiatică, și mediteraneene.

„Un eveniment de tradiție pentru noi, Târgul de bere din acest an oferă încă o dată o experiență a gusturilor, cu arome din întreaga lume, fiind dedicat tuturor iubitorilor de bere, amatori și cunoscători, dar și celor care apreciază băuturile atent selecționate. De asemenea, și la această ediție aducem în prim plan producătorii români de bere, care au dezvoltat în ultimii ani tot mai mult producția locală de bere artizanală, extrem de apreciată de clienții noștri, și pe care îi susținem în continuare. Diversitatea ofertei, precum și noutățile și experiențele din magazin din acest an nu trebuie sub nicio formă ratate, și îi invităm pe români să ia parte la acest festival al berii, care îmbină gusturile românești cu cele de peste hotare”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România. 

Potrivit datelor companiei, tendințele din piața de bere arată că berea neagră este din ce în ce mai preferată de români, înregistrând o creștere de peste 20%, la mare căutare fiind și berea albă, berea artizanală, dar și berea premium la sticlă, atât locală, cât și internațională.

Târgul de Bere din acest an se derulează în toate hipermarketurile Auchan, dar și în magazinul auchan.ro, de unde clienții pot comanda online sortimentele preferate, precum și produse complementare servirii acestora (pahare, halbe, tăvi, desfăcătoare de sticle, etc). Comenzile pot fi livrate la domiciliu, la nivel național, standard sau expres, sau ridicate din cel mai apropiat magazin Auchan prin serviciile gratuite Click&Collect și Auchan Drive. În plus, posesorii cardului de fidelitate MyCLUB Auchan vor avea parte de reduceri de până la 20% la o selecție de produse din oferta târgului.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*