În 2023, compania românească Gomag din Baia Mare a depășit pragul de 4000 de clienți, respectiv magazine online care își vând produsele și serviciile utilizând platforma Gomag. Compania a înregistrat 35% creștere anuală, iar pe tot parcursul anului 2023, vânzările generate de comercianții Gomag au ajuns la 1.6 mld ron. Anul acesta, Gomag a atins vânzări de peste 3 milioane euro.
În cadrul acestui an, Gomag a lansat mai multe funcționalități și aplicații, unele dintre cele mai importante fiind Gomag Link – funcție de sincronizare furnizor – revânzător, ce simplifică integrarea a două sau mai multe magazine pe platformă și Gomag Insights – instrument de marketing all-in-one ce inglobează funcții de analiză și monitorizare trafic, precum și hărți de căldură, screen recordings, sondaje și funnel-uri de conversie, pentru înțelegerea comportamentului utilizatorilor în magazinele Gomag.
“De asemenea, în acest an am atins obiectivul de a crea noi oportunități de networking și învățare pentru antreprenorii și membrii comunității noastre, prin organizarea de evenimente precum Gomag SUMMIT București, seria Gomag MeetUp în Cluj, Timișoara și Iași, evenimente virtuale precum Gomag LevelUp Summit sau Black Friday Summit și întâlniri în cadrul parteneriatului nostru cu BT Stup”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, cei doi fondatori Gomag.
Și în 2024, misiunea echipei Gomag va fi aceea de a rămane un pilon de sprijin în ecosistemul eCommerce românesc, și nu numai. Reprezentanții companiei estimează o creștere cel puțin la fel de mare și pentru anul viitor, având în vedere proiectele planificate.
“La nivel de platformă, continuăm să dezvoltăm funcțiile și serviciile pe care le oferim comercianților ce aleg să vândă #cuGomag. Nu mai departe de finele anului avem în plan o nouă lansare ce a devenit publică deja pentru o parte dintre clienții noștri, și care va permite comercianților să își simplifice modul în care rulează campanii de marketing.
Pentru 2024 am planificat, de asemenea, câteva investiții strategice și potențiale achiziții, care să completeze soluția eCommerce Gomag, precum și noi hub-uri pentru evenimentele fizice, în comunitățile de antreprenori, în țară, dar și peste granițe”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica.
În ceea ce privește campania Black Friday de anul acesta, pe tot parcursul zilei oficiale de BF, platforma digitală Gomag a înregistrat peste 32% creștere YoY în numărul de comenzi, comparativ cu 2022. Topul orașelor din care s-au înregistrat cele mai multe comenzi arată astfel: București, Constanța, Cluj și Timișoara, pe locul al patrulea. Cea mai mare comandă înregistrată strict în vinerea de Black Friday a fost de 50.860 RON, în domeniul IT&C.
Be the first to comment