HR Club, asociația profesioniștilor în resurse umane din România, a lansat, cu sprijinul BCR, o platformă inovatoare, Joblandia, prin care tinerii liceeni din întreaga țară pot avea acces mai usor la o experiență practică în companii, în cadrul Săptămânii Altfel. Platforma a fost dezvoltată de Jobful, un start-up de tehnologie care a parcurs acceleratorul InnovX BCR.
Astfel, cu ajutorul platformei, HR Club inițiază programul Săptămâna Joblandia pentru liceeni, un program național, cu peste 50 de locații disponibile din București, Cluj, Iași, Constanta, Giurgiu, Alba-Iulia, Ploiești, Timișoara, Brașov, Tg. Mures, Covasna, Lugoj, Sf. Gheorghe, Miercurea Ciuc, Roman, Pitești, Salonta, Satu Mare. Companiile care s-au înscris până în prezent în platformă sunt din banking, servicii de mobilitate, resurse umane, producție alimentară, retail, industria de automobile, petrol și gaze, asigurări, servicii profesionale, industria de electrocasnice, industria de înfrumusețare.
“Joblandia a fost creată de la zero într-un incubator de strategie, împreună cu membrii boardului HR Club. Pentru prima dată în România, am creat o platforma online de matching între licee și acele companii care doresc să primească tineri în practică în Săptămâna Altfel. Companiile sunt invitate să se înscrie pe platforma Joblandia și să-și afișeze un calendar de zile disponibile pentru practică. Liceele optează pentru mixul cel mai potrivit de vizite în companii. Aceste vizite, live, nu vor fi niște clasice tururi ghidate, ci experiente interactive și stimulative: cu studii de caz, exerciții tip treasure-hunt și întâlniri inspiraționale. Cu Joblandia, sperăm să schimbăm modul în care se face practică în liceele din România, dar și să aducem companiile mai aproape de tineri, de ce este relevant pentru ei. Mulțumesc boardului HR Club pentru implicare și mai ales Danei Cavaleru, director executiv HR Club, pentru energia de a pune în aplicare acest proiect!”, a declarat Andreea Voinea, președinte HR Club și HR Director BCR.
BCR, partener strategic
BCR sprijină această inițiativă care se înscrie în strategia băncii de a se adresa generațiilor tinere și de a educa financiar România. Școala de Bani, cel mai mare program de educație financiară din România, susținut de BCR, a ajuns în 2023 la 600.000 de oameni, mulți dintre cei care au participat la cursurile gratuite fiind Gen Z. În același timp, BCR este partener strategic în Life Lab, Nextlab.tech, Brio și Capitala Tineretului – proiecte de care au beneficiat peste 100.000 de copii și tineri din Gen Z.
”Parteneriatul BCR cu Joblandia este un pas firesc în demersul nostru de a educa financiar generațiile tinere. Banca noastră este deschisă tinerilor atât prin proiecte inteligente de practică, prin proiecte gratuite de educație financiară, cât și printr-un mix relevant de beneficii. Vrem să le arătăm tinerilor că a lucra în banking este mai mult decât o carieră, este o misiune: înseamnă să ajuți comunitățile să se dezvolte sustenabil”, a declarat Nicoleta Deliu, Head of Communication and CSR, BCR.
Companiile și liceele se pot înscrie gratuit în platforma Săptămâna Joblandia pe www.joblandia.ro. Proiectul se va încheia pe 15 iunie 2023. BCR este partener strategic.
Be the first to comment