GPeC 2022: Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai

Start la înscrieri în Programul GPeC E-Commerce Proficiency și la evenimentul GPeC SUMMIT 30-31 Mai

Cu o tradiție de 17 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce și Digital Marketing din România. Primele două evenimente majore din această serie au luat startul astăzi, respectiv programul de auditare și consultanță pentru magazinele online “GPeC E-Commerce Proficiency” și GPeC SUMMIT – eveniment care se va desfășura cu prezență fizică în București, în zilele de 30 și 31 Mai.

GPeC E-Commerce Proficiency: audit și consultanță pentru magazinele online în scopul creșterii vânzărilor

GPeC E-Commerce Proficiency este un program de mentorship pentru magazinele online – indiferent de dimensiunea lor de business – care constă într-un proces complex de auditare, consultanță 1 la 1 și optimizare a magazinelor cu scopul îmbunătățirii experienței utilizatorilor pe site (UX) și creșterii ratei de conversie (CRO).

“Prin intermediul programului sprijinim echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual și important în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie și, astfel, pentru a crește vânzările online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Concret, magazinele online care se înscriu în programul GPeC E-Commerce Proficiency trec prin următoarele etape:

Evaluarea website-ului și a prezenței online printr-un audit complex conținând peste 200 de elemente de verificare, astfel încât fiecare magazin să obțină o radiografie a situației sale actuale;

Etapa de mentorat în cadrul căreia magazinele online primesc consultanță de specialitate în întâlniri 1 la 1 despre cum pot optimiza site-ul pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a crește rata de conversie;

Reevaluarea magazinelor și a prezenței online, urmărind optimizările făcute la recomandarea GPeC și continuarea mentoratului alături de specialiștii programului.

În ce constă Auditul GPeC?

Auditul GPeC este singurul audit all-in-one din România pentru magazinele online care analizează toate aspectele esențiale ale unui website e-commerce:

Audit UX (User Experience) pentru întregul site atât pe Mobil, cât și pe Desktop;

Audit Marketing Online (Bannere, Diferențiatori, Promoții, Cross/Up-Sell, Bundles, Loializare etc.);

SEO Health Check (verificarea elementelor esențiale pentru o bună optimizare în Google);

Security Health Check (identificarea eventualelor vulnerabilități de securitate);

Audit Campanii de E-Mail Marketing / Newslettere;

Audit Conținut și Prezență în Social Media;

Audit Juridic (conformarea cu principalele obligații legale în e-commerce, Termeni și Condiții, Privacy Policy etc.);

Mystery Shopping (calitatea serviciilor magazinului online și de Customer Support)

Auditul GPeC conține toate rapoartele de mai sus, fiind analizate peste 200 de criterii pentru fiecare magazin online înscris în programul GPeC E-Commerce Proficiency.

Evaluarea magazinelor online este făcută de 30 de specialiști cu vastă experiență în E-Commerce și Digital Marketing.

Înscrierea magazinelor online în programul GPeC E-Commerce Proficiency pornește de la 449 EUR + TVA pentru pachetul Lite și ajunge la 949 EUR + TVA în cazul pachetului Incognito, prețurile fiind valabile până pe 22 aprilie când expiră Oferta Early Bird. După această dată, prețurile vor crește.

Detaliile complete despre program, precum și înscrierile se pot face pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-proficiency/

GPeC SUMMIT 30-31 Mai: Conferință, Expo, Cursuri, Masterclass și Networking cu elita pieței de E-Commerce și Digital Marketing

GPeC SUMMIT este considerat evenimentul reprezentativ al pieței de E-Commerce și Digital Marketing din România, acesta desfășurându-se cu prezență fizică pe 30-31 Mai, în București, astfel:

Conferința GPeC & GPeC Expo 30 Mai – Teatrul Național București

Cursuri & Masterclass 31 Mai – Hotel Sheraton, București

4 Speakeri internaționali legendari, în premieră în România: Avinash Kaushik, Krista Seiden, Erin Weigel și Michael Aagaard

În cadrul Conferinței GPeC din 30 Mai vor urca pe scenă unii dintre cei mai apreciați specialiști la nivel internațional, pentru prima dată în România:

Avinash Kaushik – Digital Marketing Evangelist Google, Co-Founder Market Motive și Autor cu două cărți bestseller la activ (Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0)

Krista Seiden – Senior Consultant Digital Analytics, fost VP Google Marketing Platform

Erin Weigel – Senior Design Manager Deliveroo, fost Principal Designer la Booking.com

Michael Aagaard – Senior CRO Consultant, expert în User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie

Lor li se vor alătura specialiștii autohtoni în E-Commerce și Digital Marketing, organizatorii pregătind peste 25 de speakeri în cele două zile de GPeC SUMMIT.

Ziua de 31 Mai aduce tuturor celor interesați de domeniu nu mai puțin de 5 cursuri intensive și 4 workshop-uri cu traineri români și 1 Masterclass de 4 ore cu Avinash Kaushik.

Subiectele abordate în cadrul cursurilor sunt de maxim interes pentru oricine activează în E-Commerce și Marketing Online iar cursurile urmează să fie anunțate foarte curând:

UX și Optimizarea Ratei de Conversie

Facebook & Instagram Ads

Google Ads

Google Analytics

SEO

Social Media

Înscrierile la GPeC SUMMIT au început, iar până pe 22 aprilie este valabilă Oferta Early Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de înscriere. Prețul biletelor de acces pornește de la 149 EUR + TVA.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*