Gomag estimează să încheie anul 2024 cu o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri – peste 3.5 milioane de euro

Cosmin Dărăban și Aurelian Motica. FOTO Sunday PR

Compania românescă Gomag, ce pune la dispoziție magazinelor online o platformă complexă de e-commerce, estimează să încheie anul 2024 cu: o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri – respectiv peste 3.5 milioane de euro, cu un portofoliu de peste 4.200 magazine online, lansări de instrumente noi care eficientizează activitatea magazinelor online, dar și extinderea evenimentelor dedicate industriei și în Republica Moldova.

“Până la finalul anului, estimăm o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri, adică peste 3.5 milioane euro. Anticipăm vânzări de peste 2 miliarde de lei, generate de cei peste 4.200 de comercianți care folosesc platforma eCommerce Gomag pentru a vinde online.

De asemenea, 2024 a adus pentru noi lansarea unui instrument remarcabil, Gomag Campanii, care automatizează la maximum zona de Product Listing Ads pe Google pentru clienții noștri”, spune Cosmin Dărăban, co-fondator Gomag.

“Serviciul face parte nativ din platformă, lucrează direct cu algoritmul Google și permite comercianților să promoveze mai eficient produsele, direct sub ochii clienților care le caută. 

Primele cifre după +30 de zile de testare beta au adus medii ROAS pozitive în diverse nișe, cum ar fi ROAS 12.8x – Obiecte și instalații sanitare, ROAS 11.8x – Scule și unelte, ROAS 11.6x – Petshop sau ROAS 10.5x – IT & Electrocasnice”, spune Aurelian Motica, co-fondator Gomag.

În privința campaniei Black Friday, Cosmin Dărăban și Aurelian Motica susțin că ediția de anul acesta a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag care au organizat campanii de tip BF și o creștere de +18% YoY în numărul de comenzi.

“În perioada weekend-ului de Black Friday, pe Gomag s-au înregistrat vânzări de peste 40 milioane de lei. Dar dacă ne raportăm la intervalul extins abordat de clienții noști, adică perioada 8-15 noiembrie, vânzările totale au însumat peste 100 milioane de lei. Mulți dintre clienții Gomag au avut pe 8 noiembrie cel puțin o dublare a vânzărilor față de o zi normală, însă am întregistrat și cazuri cu peste 15x creșteri”, completează co-fondatorii Gomag.

Pentru 2025, echipa Gomag și-a propus o creștere constantă de 30%. Tot pentru anul viitor, Gomag are în vedere accelerarea intrării pe piața din Moldova, prin dezvoltarea ecosistemului de eCommerce local, mai ales că în 2024 a organizat primul eveniment fizic marca Gomag MeetUp peste graniță, la Chișinău, eveniment la care au fost prezenți peste 150 de participanți și care a consolidat impactul platformei Gomag pe piața din Republica Moldova.

Planurile pentru anul viitor includ o nouă ediție Gomag SUMMIT & eCommerce Fest, cel mai mare eveniment anual marca Gomag, ce va avea loc la București, pe 27 martie 2025.

Biletele au fost puse deja în vânzare cu oferta Early Bird, iar la rezervarea biletului, fiecare participant obține acces automat la o colecție de cursuri și materiale bonus, în valoare de 5798 lei.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*