Glovo, serviciul de livrare rapidă lansat în București în mai 2018 și care și-a extins activitatea de-a lungul anului în alte 7 orașe din toată țara, demarează în această toamnă un program educațional pentru cicliști și curieri care are ca scop crearea unui trafic mai sigur. Programul dorește să-i facă pe cicliști să conștientizeze importanța respectării regulilor de cirulație și a propriei siguranțe în trafic, dar va vorbi si cu ceilalti participanți la trafic, nevoiți să se adapteze amplorii pe care o iau mijloacele de transport alternative. Contextul este îngrijorător, datele furnizate de curând de Eurostat poziționând România ca cea mai periculoasă țară din UE pentru bicicliști și pietoni.
“Trăim un boom al mijloacelor de transport alternative, într-un Bucuresti din ce în ce mai aglomerat. Estimăm că doar în ultimul an, în toată țara, au pedalat aproximativ 10.000 de curieri pe bicicletă de la toate companiile de livrare. Numărul lor va tot crește, iar acestă creștere ne responsabilizează si de aceea am demarat acest proiect. Curierii noștri trebuie să livreze cât mai rapid comenzile, dar ne dorim să o facă în siguranță, respecând regulile de circulație și pe ceilalți participanți la trafic, iar la rândul lor să fie respectați de ceilalți participanți”, a precizat Marius Funie, Marketing Manager Glovo România.
Începând cu luna septembrie, Glovo va demara o serie de acțiuni educaționale pentru cicliști și curieri:
- Video-uri educaționale disponibile în momentul angajării despre siguranța în trafic
- Workshop-uri lunare pentru noii curieri
- Evenimente sezoniere în care vor fi implicați specialiști și ONG-uri din domeniul siguranței în trafic
- Parteneriate cu shop-uri de revizie a bicicletelor pentru accesibilizarea acestor servicii pentru toți curierii
Programul a demarat cu evenimentul “Glovo livrează în siguranță”, în cadrul căruia Glovo, în parteneriat cu Kaufland, au oferit kit-uri de siguranță tuturor curierilor prezenți. În cadrul evenimentului, curierii au fost invitați să își expună propriul punct de vedere legat de traficul urban și să puncteze provocările cu care se confruntă zi de zi.
“Ne dorim să contribuim la scăderea accidentelor și neînțelegilor din trafic prin educarea propriilor curieri, care, în timp, să devină exemple de urmat pentru ceilalți participanți la trafic”, a adăugat Marius Funie.
Până în acest moment, Glovo a livrat în țară peste 2,8 milioane de produse. Pentru a le livra, curierii au străbătut peste 6,3 milioane de kilometri cu bicicleta, scooter-ul sau mașina.
Be the first to comment