Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că pregătirile pentru deschiderea Fashion House Pallady au intrat în linie dreaptă, prima fază a proiectului fiind deja închiriată în proporție de peste 70%. Celebrul brand de îmbrăcăminte, Puma, alături de alte nume renumite, precum Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s sau US Polo Assn, lucrează în prezent la amenajarea magazinelor din noul Outlet Center.
Situat la ieșirea pe autostrada A2, Fashion House Pallady își va deschide porțile pe 25 martie și va găzdui zeci de branduri de top, oferind cumpărătorilor reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an. Vizitatorii vor avea la dispoziție o ofertă bogată ce cuprinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, bijuterii, dar și decorațiuni pentru casă.
Dezvoltat în urma unei investiții totale de peste 25 de milioane de euro, Fashion House Pallady va deveni o destinație de smart shopping pe harta comercială a Bucureștiului. Proiectul de peste 12.000 mp va fi dezvoltat în două etape și va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante, dar și aproximativ 300 de locuri de parcare, pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit.
Fashion House Pallady este al șaptelea outlet dezvoltat de Fashion House Group în Europa Centrală și de Est și în Rusia, și al doilea deschis în Capitală. Primul este situat în partea de vest a orașului, în zona Militari, și funcționează din decembrie 2008.
„Au rămas mai puțin de 60 de zile până la deschiderea Fashion House Pallady. Noul nostru proiect emblematic reprezintă o investiție importantă în România și în economia locală, care demonstrează angajamentul nostru continuu față de potențialul de creștere al pieței locale de outlet. Istoria a arătat că businessul de tip outlet este sustenabil chiar și în cele mai dificile perioade economice. În ciuda dificultăților apărute în 2020, am continuat lucrările de construcție la Fashion House Pallady, conform planurilor și, astfel, vom putea oferi consumatorilor noștri un raport calitate-preț cât mai bun. Suntem încrezători că acest moment ne va aduce succes și multe oportunități în viitor”, a declarat Brendon O’Reilly, Director General al Grupul Fashion House.
„Interesul pe care multe branduri renumite l-au manifestat față de noul nostru Outlet este foarte încurajator. Retailerii văd în mod clar avantajele unei strategii ce include outletul în businessul lor, dar și atractivitatea acestei oferte de a-și spori rezultatele. Mai mult decât atât, reafirmă și încrederea lor în echipa noastră, în ceea ce facem și ceea ce putem livra pentru branduri. Am dezvoltat parteneriate puternice cu chiriașii noștri și le oferim, constant, servicii de calitate, ajutându-i să își optimizeze businessurile”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului Fashion House în România.
Fashion House Pallady este amplasat perfect pentru a deveni o importantă atracție de shopping, la 25 de minute de centrul orașului și la doar 45 de minute de Aeroportul Internațional Henri Coandă. Situat la ieșirea spre autostrada A2, Fashion House Pallady va acoperi o zonă cu peste 3 milioane de potențiali clienți din Capitală, dar își propune să devină atractiv și pentru cei care tranzitează autostrada A2, principala cale de acces spre Marea Neagră.
Fashion House Pallady aduce un design nou pe piața centrelor comerciale din România, cu galerii aflate în aer liber. Toate magazinele vor avea intrări separate, iar fațadele vor fi atent concepute pentru a oferi atmosfera Bucureștiului de altădată. Inspirat din arhitectura clasică românească a Vechiului București, noul outlet promite să ofere clienților săi o experiență unică de cumpărături, într-un peisaj Belle Epoque.
Be the first to comment