evoMAG dublează portofoliul de produse și estimează vânzări mai mari cu 10% odată cu deschiderea anului școlar

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG dublează portofoliul și depășește 120.000 de produse listate în site, conform planului de acțiune. evoMAG își propune, ca parte a strategiei de extindere, diversificarea categoriilor, cu accent pe stocuri mai mari și noutăți tehnologice.

„În ultimii doi ani și jumătate am abordat mai structurat și în amănunt fiecare linie de business, în beneficiul clienților, oferindu-le acces rapid la produse de ultimă generație, la prețuri accesibile. Pentru evoMAG, această perioadă este sinonimă cu o transformare organizațională, lucru care ne-a permis să creștem stocurile cu peste 50%, să îmbunătățim foarte mult procesul de automatizare și să reorganizăm activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Extinderea portofoliului de produse vine în sprijinul cererii mai mari de echipamente electronice din această perioadă. Față de luna septembrie a anului trecut, evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor în prima lună de toamnă a acestui an, pe fondul deschiderii tuturor școlilor în offline.

Bugetul mediu alocat de familiile din România pentru achizițiile de echipamente electronice și gadget-uri în această perioadă este similar celui de anul trecut: aproximativ  1.650 de lei.

Top 5 electronice vândute în septembrie

În această perioadă, cele mai vândute echipamente electronice sunt: laptopurile, tabletele, PC-urile, monitoarele și imprimantele multifuncționale. Anul acesta, comportamentul consumatorilor s-a schimbat în comparație cu ultimii doi ani, cererea fiind îndreptată către echipamentele electronice „clasice”, lucru care arată că părinții nu mai iau în calcul desfășurarea online a cursurilor.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*