Cea mai mare comandă aici a fost în valoare de aproape 90.000 de lei și a vizat achiziția a peste 100 de monitoare LED
Peste 50% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday
București, 11 noiembrie 2022 – Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG, în acest an, a scos în evidență preferințele românilor în materie de echipamente electronice. Astfel, până în prezent, cele mai vândute produse în campania de reduceri Black Friday 2022 la evoMAG au fost:
Telefoanele mobile – peste 7.000 de unități;
Televizoarele – peste 10.000 de unități;
Laptopurile – peste 4.000 de unități;
Componentele PC – peste 10.000 de unități;
Electrocasnice – peste 7.000 de produse (espressoare, aparate frigorifice, aspiratoare verticale, mașini de spălat rufe, aspiratoare robot);
Monitoare LED – peste 3.500 de bucăți.
Cea mai mare comandă plasată de o persoană fizică a fost un laptop de Gaming Asus, care a costat 21.299 de lei.
Vânzări importante au fost și către companii. Cea mai mare comandă aici a fost în valoare de aproape 90.000 de lei și a vizat achiziția a peste 100 de monitoare LED.
Peste 50% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday, iar aproape un sfert dintre produsele cumpărate au presupus achitarea lor în rate.
Aproximativ 30% din totalul comenzilor au ajuns în lockerele easybox, de unde clienții le-au putut ridica în intervalele alese de ei.
Cele mai mari reduceri din an vizează aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la: televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc.
Be the first to comment