Potențialul de piață al metodei alternative de plată Buy Now Pay Later (BNPL – Cumperi acum, plătești mai târziu) devine unul extrem de ridicat. Conform raportului Europe Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities, acest segment va depăși valoarea de 900 miliarde de euro până în 2028 în Europa. Raportul Global Payments Report arată că BNPL devine o metodă de plată tot mai atractivă pentru consumatorii europeni și proiectează o creștere de 50% a segmentului în următorii 4 ani. Compania poloneză PayPo, leader pe segmentul BNPL în Polonia, s-a lansat în România și oferă clienților magazinelor online această metodă de plată alternativă și foarte flexibilă.
Metoda de plată oferită de PayPo le oferă clienților magazinelor online o perioadă de grație de 30 de zile în care pot face plata, fără costuri suplimentare. Astfel, clienții pot decide dacă păstrează produsele după ce le-au primit și încercat și ulterior pot face plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plății nu vor fi blocate.
Opțiunea de plată PayPo este deja disponibilă pentru mai multe magazine online din România, cărora li se alătură Epantofi.ro. Magazinul online epantofi.ro este unul dintre cei mai mari jucători din segmentul de fashion în Polonia și România, fiind prezent în 19 țări. Este pe piață de peste 20 de ani, oferind o gamă largă de încălțăminte și accesorii de la branduri internaționale de renume.
„În contextul în care numărul de consumatori online este în continuă creștere de la an la an, adoptarea unei noi soluții de plată este un pas firesc pentru Epantofi.ro, unul care implică loializarea cumpărătorilor și creșterea performanței business-ului. Prin această opțiune de plată cu amânare Buy Now Pay Later, ne propunem să facilităm accesul la cumpărături online simple, rapide și sigure pentru toți românii care nu au posibilitatea să cumpere imediat, încurajând astfel, sectorul e-commerce din România,” a declarat Dominik Dróżdż, Regional Manager SEE MODIVO SA.
Epantofi.ro va oferi cumpărătorilor opțiunea de Buy Now Pay Later în campania de Black Friday, oferindu-le posibilitatea de a se bucura de cele mai mari discount-uri din an fără a fi nevoiți să plătească imediat.
Buy Now Pay Later – Viitorul în plățile online pentru orice magazin online
Magazinele online din Europa apelează la noi modalități de plată avantajoase pentru clienți, și astfel au spus DA unui trend ce se lăsa așteptat de mai mulți ani: Buy Now Pay Later.
Metodele de plată inteligente și flexibile sunt importante pentru loializarea clienților, dar pot fi esențiale și pentru creșterea vânzărilor magazinelor online. Dacă soluțiile de plată sunt convenabile și le oferă cumpărătorilor posibilitatea de a nu face o plată imediată, valoarea medie a tranzacțiilor pe un site poate crește cu până la 30%, conform datelor PayPo. PayPo a observat o creștere cu 189% a numărului de tranzacții și cu 258% o creștere a valorii medii a tranzacțiilor cu ocazia Black Friday 2021 față de aceeași perioadă a anului 2020. Rata de conversie crescută este corelată cu produse premium, la preț întreg.
Soluția de plată cu amânare oferită de PayPo devine din ce în ce mai mult o soluție populară și pentru magazinele online din Europa deoarece au înțeles că astfel pot să permită clienților să cumpere mai ușor. 42% dintre cumpărătorii care utilizează Buy Now Pay Later în Marea Britanie declară că avantajul principal este modalitatea simplă de folosire a tehnologiei, prin comparație cu cardurile de credit.
Mai mult decât atât, 56% dintre clienții din Statele Unite au ales o astfel de opțiune până în martie 2021. De asemenea, tot statisticile arată că 44% din consumatori spun că-și schimbă comportamentul de consum dacă au acces la BNPL, pentru că le permite să cumpere mai repede ce-și doresc și să-și administreze finanțele mai ușor.
”Buy Now Pay Later este o soluție de plată care generează un interes în creștere rapidă în domeniul finanțelor personale și al cheltuielilor consumatorilor. Acest sistem de plată cu amânare le conferă clienților magazinelor online mai mult control și flexibilitate în utilizarea banilor personali, într-un mod responsabil. Suntem încântați anunțăm integrarea cu Epantofi.ro, sectorul de footwear fiind unul dintre marii câștigători ai acestei perioade”, a declarat Raul Duma, General Manager PayPo Romania.
Fondată în 2016 de către Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania PayPo este leader de piață în Polonia, deținând o cotă de piață de peste 80%. Modalitatea de plata PayPo este deja folosită de peste 25000 de magazine online, cu peste 800000 de conturi active de clienți. Pe 20 octombrie 2022, PayPo organizează conferința E-innovation – Alternative Development Methods in E-commerce în București. În cadrul evenimentului participanții vor afla detalii despre serviciul Buy Now Pay Later dar și despre metode alternative de fidelizare a clienților și de creștere a vânzărilor în e-commerce.
Be the first to comment