La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți care au adoptat cumpărăturile online în rutina obișnuită și se bucură de un nou stil de shopping fără efort. Livrarea rapidă, gratuită și flexibilă a adus clienților Genius economii în bani, dar le-a adus și timp liber pentru activitățile importante din viețile lor. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleași comenzi, dacă nu ar fi avut abonamentul.
În plus, a economisit, în medie, patru zile pe an comandând online tot ce are nevoie, comparativ cu cineva care merge la supermarket sau la mall. Clienții își pot verifica nivelul economiilor pe care le-au făcut folosind serviciul Genius din contul lor de client.
„Comerțul online a transformat și va continua să modeleze obiceiurile de consum ale românilor, prin economia de timp, bani și efort. În contextul în care prețurile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiară este cântărită mai atent și clienții se orientează către soluții mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumpărături fără efort și o soluție prin care clienții pot economisi, mai ales în aceasta perioadă”, a declarat Andrei Șercanean, VP ecommerce Services eMAG.
Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale oamenilor, iar comerțul online a devenit mai accesibil. În acest context, clienții și-au diversificat coșul de cumpărături, comandând produse din mai multe categorii. În medie, un client Genius plasează câte o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curățenia casei, fashion, până la produse pentru casă și grădină, testând permanent categorii noi. Clienții Genius beneficiază de livrare gratuită la easybox sau prin curier și pot alege dintr-o ofertă dedicată de produse cu beneficii Genius atât din oferta eMAG cât și din oferta comercianților prezenți pe eMAG Marketplace.
Clienții au așteptări tot mai mari legate de ușurința în livrare, flexibilitatea și predictibilitatea serviciilor, iar livrarea la easybox este printre metodele preferate. Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clienții Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unități easybox, care le permite să ridice la orice oră produsele comandate dintr-un punct fix aflat în proximitatea casei sau a biroului.
Clienții eMAG Genius au posibilitatea de retur într-o perioadă extinsă la 60 de zile, de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.
Serviciul Genius poate fi testat gratuit de către clienții din toată țara, timp de trei luni, și are acoperire națională, fiind disponibil în toate reședințele de județ din țară și în localitățile din proximitatea acestora.
Be the first to comment