eMAG Black Friday, după trei ore: comenzi de 524 milioane de lei, cu 26% mai mult decât în 2023

Depozit eMAG. FOTO Smart Point

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de când eMAG a adus evenimentul în România, clienții au comandat peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 milioane de lei, provenind din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace. Produsele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice și de îngrijire personală, băcănie și băuturi, telefoane mobile, laptopuri și IT.

Clienții Genius au plasat comenzi cu valoare mai mare cu 11% comparativ cu anul trecut, din categorii diverse. Ei au comandat, în medie, șase produse, care beneficiază de transport gratuit la easybox. De Black Friday, clienții care vor opta pentru un abonament Genius vor beneficia și de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei și de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei și la eMAG și la Fashion Days.

„Electrocasnicele mici – aspiratoare, cafetiere, blendere, roboți de bucătărie și produsele de îngrijire a locuinței – au fost vedetele primelor ore de cumpărături de Black Friday, cu 97.000 de unități comandate. În continuare clienții pot descoperi cele mai bune prețuri din an la milioane de produse pentru orice nevoi, alături de oferte pe care le găsesc pe eMAG doar astăzi: vacanțe, vouchere de avion, mașini și motociclete, servicii medicale, o mulțime de experiențe inedite, dar și carne de porc și mezeluri,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday

  • Minutul de aur: 07:18, produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, cu 44% copmarativ cu anul trecut
  • Secunda de aur: 633 de produse comandate
  • Plata cu cardul este la un nivel ridicat de 73,35%
  • 85% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în localitățile în care serviciul este disponibil
  • Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 53 produse diferite din 24 de categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, eletronice mari, produse pentru casă, în valoare de 17.000 de lei

Comenzile clienților Genius în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday

  • 90% dintre clienți au accesat de pe mobil oferta de Black Friday
  • Aproape un sfert dintre clienții care au comandat au un abonament Genius

Sellerii din eMAG Marketplace în Black Friday

  • Partenerii din eMAG Marketplace au vândut peste 383.000 produse, cu 27% mai multe comparativ cu anul anterior
  • 300 de parteneri au primit comenzi în primele 3 ore de eveniment.

Top categorii

  • 000 de cosmetice, suplimente și îngrijire personală
  • 000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
  • 000 de jucării și articole pentru copii
  • 000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie și cărți
  • 000 de tv, audio-video și gaming
  • 000 de telefoane, tablete, wearables și caști
  • 000 de electrocasnice mici
  • 000 de electrocasnice mari
  • 000 de produse fashion & sport
  • 000 de mobilă și casă

Produse speciale vândute:

  • Pachete turistice – 1.372 nopți de cazare
  • Automobile – 14 comenzi
  • Aur și monede – 3,6 kg
  • Carne de porc – 28 tone
  • Servicii medicale – 1.172 comenzi
  • Vouchere cu reducere de 45% la bilete de avion – 32.126 bilete comandate

Topul județelor după valoarea medie a comenzilor la nivel de client

  • București
  • Constanța
  • Dolj
  • Bihor
  • Giurgiu

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*