DS Smith, furnizor de top de soluții de ambalare sustenabile, a anunțat obiective și mai ambițioase, ca parte a strategiei sale „Now & Next” pentru a accelera tranziția către o economie circulară, cu emisii reduse de carbon.
În parteneriat cu clienții săi, începând cu anul 2020, DS Smith a înlocuit 762 de milioane de materiale plastice problematice cu alternative bazate pe fibre și a dezvoltat peste 30.000 de proiecte pe zona de circularitate cu ajutorul Parametrilor de Design Circular, un instrument inovator și o premieră în industrie, care permite clienților să măsoare circularitatea ambalajelor lor.
În același timp, în linie cu obiectivele sale de decarbonizare, DS Smith a redus în acest an emisiile de CO2 cu 10% (15% față de 2019) și a realizat o reducere de 4% a consumului de apă în fabricile de hârtie din zonele expuse riscului de stres hidric. De la lansarea strategiei „Now & Next”, compania a atins 9 din cele 26 de obiective propuse, iar altele 3 sunt în curs de îndeplinire înainte de termen.
Prin consolidarea acestor realizări și pentru a face față provocărilor unei lumi în continuă schimbare, compania și-a crescut ambițiile privind sustenabilitatea, stabilind un set de obiective specifice, pentru accelerarea progresului.
Noile angajamente „Now & Next”, dezvoltate în colaborare cu experți independenți, vor acorda prioritate circularității, vor accelera drumul către Net Zero și vor îndrepta atenția companiei către oameni, comunități și natură.
Miles Roberts, Directorul General al Grupului, a declarat: „Am înregistrat progrese bune cu strategia noastră de sustenabilitate „Now & Next”, dar contextul în care suntem ne obligă să facem mai mult. De aceea, luăm măsuri astăzi pentru a ne asigura că angajamentele noastre țin pasul cu o lume aflată în continuă schimbare, accelerând tranziția către o economie circulară, cu emisii de carbon reduse”.
Impulsionate de misiunea DS Smith de a redefini ambalajele și adaptate pentru o lume în schimbare, principalele evoluții cheie și obiective ale strategiei de sustenabilitate „Now & Next”, sunt următoarele:
Circularitate
Până în 2025, să testăm până la 5 proiecte pilot de reutilizare și să continuăm să producem ambalaje 100% reciclabile și reutilizabile.
Carbon
Până în 2030, reducerea emisiilor de GES din scopurile 1, 2 și 3 cu 46% față de 2019/2020;
Până în 2027, să încurajăm 100% dintre furnizorii noștri strategici (care reprezintă 76% din emisiile de bunuri și servicii achiziționate) să își stabilească propriile obiective bazate pe date științifice;
Până în 2050, atingerea Net Zero pentru emisiile de gaze cu efect de seră.
Oameni și Comunități
Până în 2030, să implicăm 10 milioane de oameni (creștere de la 10 milioane) în Economia Circulară și în stiluri de viață bazate pe circularitate;
Până în 2025, ateliere de leadership incluziv finalizate de toate echipele de conducere din toate locațiile;
Până în 2030, să îmbunătățim diversitatea de gen pentru a ajunge la 40% de femei în poziții de conducere din topul companiei;
Atingerea Viziunii Zero – țintim sa avem Zero accidente, în unitățile noastre de producție
Natură
Până în 2025, să măsurăm și să îmbunătățim biodiversitatea în propriile păduri și să evaluăm dependențele noastre față de natură;
Stabilirea unor obiective de regenerare a naturii printr-o abordare bazată pe știință;
Până în 2030, reducerea cu 10% a intensității extragerii de apă în fabricile de hârtie expuse riscului de stres hidric, în comparație cu 2019.
Miles Roberts, Directorul General al Grupului, a completat: „Pentru a aborda schimbările climatice, este crucial să adoptăm surse de energie regenerabile cu emisii reduse de carbon. Însă trebuie să abordăm, de asemenea și modul în care facem și utilizăm lucrurile în viața noastră de zi cu zi, prin trecerea la o economie circulară. Prin principiile noastre de proiectare circulară, deja acționăm ca poartă de intrare în economia circulară pentru clienții noștri, ajutând unele dintre cele mai cunoscute branduri de produse de larg consum din lume să își atingă obiectivele de sustenabilitate, alături de obiectivele noastre”.
Prin utilizarea Principiilor și a Parametrilor de Design Circular, DS Smith sprijină clienții în eliminarea deșeurilor și a poluării încă din faza de proiectare a ambalajului, menținând materialele în uz entru o perioadă mai lungă, reducând astfel cererea de resurse naturale. Începând cu crearea lor în 2019, Parametrii de Design Circular ai DS Smith au sprijinit mii de proiecte de design. Aproximativ 3.000 de soluții care utilizează Parametrii de Design Circular stabiliți de DS Smith sunt prezentate clienților în fiecare lună, sprijinindu-le astfel acestora tranziția către economia circulară.
DS Smith deține în România un centru de coordonare a operațiunilor de reciclare în București, două depozite de reciclare în Otopeni și Cluj-Napoca, o fabrică de hârtie, la Zărnești, două fabrici de ambalaje, la Ghimbav și la Timișoara și 3 puncte de lucru, în Pitești, Timișoara și Otopeni, județul Ilfov, unde lucrează, în total 650 de angajați.
Utilizând exclusiv hârtie reciclată, fabrica DS Smith din Zărnești este cea mai mare unitate de producție de profil din România, deservind aproape jumătate din cererea locală de hârtie pentru ambalaj.
Be the first to comment