Douglas Group anunță schimbări semnificative în structura de management din România și înființarea unui cluster

Cătălina Hândoreanu

Douglas Group, destinația premium de frumusețe omnichannel din Europa, a anunțat o schimbare de structură pe segmentul Europei Centrale și de Est (ECE), care influențează și structura managementului din România. Grupul Douglas a format un nou cluster în ECE, cu scopul de a armoniza structurile regionale din Europa și pentru a  crește viteza de dezvoltare.

Astfel, de la 1 iulie 2024, Bulgaria și România au format un nou cluster, numit Balkan.

Prin înființarea acestui nou cluster de țară, Douglas Group își propune să standardizeze în continuare structurile sale organizaționale pentru a realiza oportunități semnificative de creștere, să găsească echilibrul potrivit între piețele specifice țărilor cuprinse în el și scalarea afacerilor grupului și să consolideze parteneriatele cu furnizorii.

Această nouă structură vine și cu o modificare importantă la nivel de conducere. Georgi Komitov, CEO al Douglas Bulgaria, a fost numit la conducerea noului cluster regional în calitate de CEO.

Georgi Komitov are o experiență de peste 20 de ani în retail. Primii pași i-a fãcut în cadrul companiei Unilever, încă din timpul masteratului, unde a contribuit la dezvoltarea distribuției prin intermediul rețelelor de farmacii. Ulterior, Georgi Komitov a activat timp de 5 ani la Adidas Bulgaria, în cadrul uneia dintre primele filiale din țară ale companiei. Pe parcursul activității aici, a fost specialist în vânzări responsabil pentru construirea rețelei de francizați și a punctelor de vânzare cu amănuntul. Apoi a devenit expert în  vânzări, coordonând afacerile de comerț cu ridicata, de la nivelul întregii țări.

Georgi  Komitov a preluat rolul de country manager Douglas Bulgaria, în 2009, funcție în care a activat până la 30 iunie 2024, când a devenit CEO al noului cluster regional.

El îi urmează astfel Laviniei Ivas al cărei mandat de CEO și director al Douglas România a încetat pe 30 iunie. Lavinia Ivas a fost CEO timp de 13 ani, perioadă în care și-a construit o echipă dedicată și a transformat Douglas într-un jucător relevant pe piața românească, care deține 44 de magazine până în prezent și o prezență online puternică.

Rolul de CFO pentru clusterul regional Balkan a fost preluat de la 1 iulie de Cătălina Hândoreanu, fost CFO Douglas România.

“Clusterizarea ne oferă o platformă eficientă de cooperare și de creare a parteneriatelor și pasul firesc în dezvoltarea sectorului de frumusețe și îngrijire în România și Bulgaria, dar și pentru accelerarea dezvoltării Douglas Group la nivel ECE. Planurile noastre includ, de asemenea, atragerea și reținerea de talente în echipele ambelor țări și creare unei echipe de management cu un nivel profesional ridicat, care să coordoneze eficient implementarea strategiei noastre “Let it Bloom”.  Meritele Laviniei Ivas, care a activat ca CEO Douglas România, sunt remarcabile, drept pentru care vreau sã mulțumesc echipei din România pentru realizările sale și pentru transformarea Douglas într-un retailer cu o vastă rețea de magazine la nivelul întregii țări“, a declarat Giorgi Komitov, CEO al  Douglas Balkan Cluster.

Planurile de dezvoltare ale Douglas Group prin intermediul acestui cluster regional includ atât extinderea rețelei de magazine, cât și investiții constante în infrastructura online și promovarea mărcilor  autohtone, în România și Bulgaria.

“Vom continua să lucrăm la strategia „Let it Bloom” și să ne dezvoltăm afacerea în regiune, în timp ce ne asigurăm că, odată cu noul cluster balcanic, clienții noștri vor primi un acces și mai bun la experiențe care le vor transforma stilul de frumusețe și îngrijire a pielii într-unul premium. O nouă serie de investiții și noi lansări de magazine se vor face în România și Bulgaria, ceea ce va duce la noi sesiuni de shopping complete, produse și servicii pe segmentul frumusețe, campanii promoționale, dar și evenimente în care pe primul loc este pus consumatorul”, a adăugat Georgi Komitov.

Douglas România operează în prezent 44 magazine fizice si un magazin online.

Asortimentul este unul bogat, ce cuprinde în total aproximativ 28.000 de produse și  aproximativ 600 de branduri.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*