Elvis Floroiu și Dan Dumitru importă și comercializează în România, pe dego.ro, picturi pe numere, diamond painting, puzzle 3D din lemn și origami 3D, și mizează pe dorința românilor de a-și dezvolta sau a descoperi latura creativă și relaxarea în pandemie.
Magazinul online dego.ro – the hobby society, o investiție realizată în perioada stării de urgență, aduce alternative plăcute pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă și aptitudini. Platforma conține zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn și hârtie care se realizează manual, după instrucțiuni.
”Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanță și campanii desfășurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerțul electronic și la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început inițial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu și am început procesele de recrutare de personal” spune Elvis Floroiu, unul dintre inițiatori.
Adaptată situației prin care trecem, platforma a venit din start cu câteva avantaje pentru clienți: durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online și în rate, până la șase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci.
“Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenția, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari față de așteptări, dorința oamenilor de a realiza o activitate creativă și relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie însă recurența acestui segment important de clienți, care apreciază produsele de calitate și prețurile competitive ”, precizează Dan Dumitru, investitor in dego.ro.
Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și extinderea la nivel național a ariei de livrări.
Be the first to comment