digi mobil cost control: cite minute mai ai?

trimite un SMS fara continut la 700.

Primesti un raspuns de genul “Pana la data 2008-04-20 12:41:08 ati consumat in valoare de 0,54 eur, fara TVA.”

info e neverificata. daca merge poti sa lasi un comentariu mai jos. textul de mai sus a fost lasat ca si comentariu la postul Digi Mobil – Pagina Oficiala de catre ibs.

ai ceva de spus? lasa un comentariu

si informatia ta in premiera va fi transformata in articol pe boio.ro

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

20 Comments

  1. mda functioneaza treaba cu sms la 700 dar verificarea minutelor oare cum se face?? a incercat cineva sa vb cu serviciu`clienti de la rds??

  2. Nu reusesc sa trimit sms, e nevoie de numar de mesagerie, sau alta setare a telefonului

  3. Nu merge. Am primit mesajul “Serviciu indisponibil!” Sper ca fie un numar sms cu suprataxa, ex.1,99 euro/sms sau mai mult!

  4. a mers imediat cu o singura problema… am dat sms pe data de 02.07.2008 si in msg scrie ca pana la data de 25.06.2008 am consumat….de nush cat, iar in acest interval de timp am mai vorbit destul ..in fine e bine si asa decat deloc:D

  5. Salut…va rog frumos daca aflati cum se face sa afli cate minute mai ai disponibile pe digi mobil va rog sa postati un comment si sa spuneti cum se face.

  6. Am testat pe cele două telefoane ce le am..si am aceasi sumă,probabil fiind sub acelasi abonament consumul este combinat.

    Mai incerc peste câteva zile după ce mai fac convorbiri

  7. Am verificat eu astazi la *777 (Serviciu Clienti) si mi-au spus ca nu exista momentan cost control si ca va fi disponibil in viitor. Alte detalii tot aici gasiti *777

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*