Dacia, automobilul fabricat de Renault în România, Maroc sau China are, de astăzi, un nou look.
“Emblema Dacia Link și reprezintă o îmbinare între literele D și C. Aceasta simbolizează relația puternică și de încredere dintre Dacia și clienții săi (de unde și denumirea „Dacia Link”). O puteți vedea acum pe toate modelele Dacia: în față, pe capacele roților, pe interfața sistemului multimedia și în multe alte locuri. Logotip-ul este realizat din 5 litere cu un design minimalist, care reflectă spiritul mărcii: un vehicul robust și simplu”, au precizat reprezentanții companiei.
Noua culoare lansată de Dacia este “Lichen Kaki” – o nuanță inspirată de natură. Compania a redenumit și modelele de echipare pentru ca gama Dacia să fie mai clară.
“Access și Essential sunt versiunile cele mai accesibile. Expression se situează la mijloc. Journey este modelul cel mai bine echipat, iar Extreme este perfect pentru călătorii de vacanță”, precizează reprezentanții companiei.
Surse neoficiale au declarat pentru boio.ro că Dacia Spring, modelul de bază și singura mașină electrică, va avea, începând cu mijlocul lunii iunie un preț mai mare cu 650 Euro mai mare. Termenul de livrare este de cel puțin 7 luni.
Be the first to comment