Oamenii care fac Oxford Dictionaries aleg in fiecare an cate un cuvant care defineste ultimele luni. Anul asta au ales un emoji.
Explicatia lor e ciudata si nu sta in picioare, din punctul meu de vedere.
“You can see how traditional alphabet scripts have been struggling to meet the rapid-fire, visually focused demands of 21st century communication,” said Casper Grathwohl, President of Oxford Dictionaries in a statement. “It’s not surprising that a pictographic script like emoji has stepped in to fill those gaps—it’s flexible, immediate, and infuses tone beautifully. As a result emoji are becoming an increasingly rich form of communication, one that transcends linguistic borders.”
Alte cuvinte aflate in finala din 2015 sunt: Ad blocker, Dark Web, lumbersexual sau refugiat.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
O poveste despre ascensiunea lui Jony Ive si despre felul in care are grija de detaliile cele mai mici. Collectively, the designers obsess over each product, stripping away non-essential parts, […]
Putini stiu ca produsele Apple nu inseamna numai meniuri cu fonturi scrise in Myriad Pro si Helvetica Neue. O lectie mica de istorie nu ne strica. Although originally promoted as […]
Be the first to comment