Îmi place să primesc notificări despre produse la reducere, dar nu-mi place să primesc SPAM. Iar eMag le confundă.
În urmă cu 2-3 luni căutam un cuptor electric. Am găsit ceva care îmi plăcea, dar avea un preț mai mare decât media prețurilor pentru același produs, așa că l-am adăugat la Favorite. Pentru eMag, asta înseamnă că poate să-ți trimită un email de fiecare dată când acel produs are o schimbare de preț. Am acceptat asta pentru că – la acel moment – chiar voiam să știu când primesc o ofertă mai bună pentru același produs.
Și au început emailurile: venea câte unul la 1-2 săptămâni. Total acceptabil. Până când mi-am făcut timp să caut mai bine printre cuptoarele electrice și am ales un alt model, de la alt producător. Cel vechi nu mă mai interesa, așa că l-am scos de la Favorite.
În mod ciudat, eMag mi-a trimis în continuare oferte legate de cuptorul vechi. După mai multe astfel de email-uri m-am dezabonat de la emailurile lor. Guess what? Emailurile despre cuptorul vechi au continuat. Eu mă dezabonam, ei trimiteau emailuri cu același produs și tot așa.
Ultima dezabonare a fost ieri.
Azi mi-au trimis un nou email cu același cuptor vechi, dar de data aceasta mă anunță că îmi dau și 10% reducere pentru un produs care nu mă interesează.
Update: la câteva ore după apariția acestui articol am fost sunat de o doamnă foarte politicoasă din partea eMAG care s-a interesat de situație și a promis că o va rezolva. Aștept rezolvarea…
Ii place la Dana de tine ?
@ionica: Dana?