astazi: Clicknet.
Ideea de a folosi un cont de twitter pentru probleme de customer service nu e noua. dar cind serviciul tau e unul foarte slab, ce te faci?
Clicknet incearca marea cu degetul si se ineaca din ce in ce mai mult… in scuze, cereri de detalii pentru rezolvarea problemelor si cite o reclama subtila. E greu sa ajuti oamenii pe twitter. poate ca un blog era mai bun. sau o pagina gen cea de Suport Tehnic pentru iPhone.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Be the first to comment