Mi se pare din ce in ce mai gresit modul in care Vodafone Romania intelege sa-si rasplateasca abonatii.
Mai intai a fost vechea poveste a minutelor gratuite pentru vechimea in retea. Primeai 10 minute dupa primul an, 20 dupa primul si 30 dupa al 3-lea. Atit. Asta inseamna ca eu, care am 12 ani in retea, sunt pe acelasi nivel cu cineva care are 3 ani de abonament?
Apoi acele minute nu se reporteaza mai mult de 2 luni si nu pot fi folosite de catre altcineva. In situatia mea: sunt plecat cel putin 6-9 luni pe an din Romania, iar cind ma intorc as vrea sa profit de acele minute gratuite. Vodafone nu imi da din urma decit 60 minute. Atunci de ce mai platesc abonament in toata perioada asta?
Astazi am aflat inca o chestie: Vodafone Romania nu mai schimba gratuit SIM cardul. Dupa cum stii, inainte aveai dreptul la 2 schimbari de SIM gratuit pe an, daca aveai o anumita vechime in retea. Eu nu am schimbat niciun SIM card in 10 ani, iar astazi am aflat ca Vodafone ma taxeaza ca sa imi schimbe cartela.
Problemele nu se opresc aici. Un cititor boio.ro imi spune pe twitter ca Vodafone taxeaza si apelurile suplimentare la Serviciul de Relatii cu Clientii. Cu alte cuvinte, daca ei nu sunt in stare sa iti rezolve problema dupa primele apeluri, esti taxat pentru ca ii “deranjezi din nou” ca sa-si faca treaba.
Nici nu vreau sa pomenesc faptul ca de ceva vreme valabilitatea cartelei pre-paid a scazut la o luna.
UIte cum face T-mobile USA afaceri cu cei care au cartele Pre-Paid: in urma cu 3 ani am incarcat (o singura data) de 100 dolari. Banii s-au dus de mult, dar de atunci sunt client GOLD. Asta inseamna ca pot sa reincarc chiar si 5 dolari si pot sa dau si sa primesc telefoane cit ma tine creditul, iar valabilitatea cartelei este de 1 AN. Asta inseamna fidelizare! La Vodafone platesti 5 Euro pentru 1 luna de valabilitate.
Sunt convins ca si alte retele din Romania au bubele lor, asa ca nu va fie frica sa le lasati in comentarii.
sunt client mai vechi la vodafone si in urma cu o luna am sunat sa imi fac abonament de date cu modem usb la ei. imi trebuia pentru ipad asa ca i-am zis tipului si a zis ca gratuit o sa primesc microsim. am negociat cu el fiind client vechi si mi-a zis ca imi poate oferi o luna gratuit abonamentul si ca tot pachetul ajunge in 2-3 zile direct acasa. dupa 8-9 zile m-a sunat curierul si pentru ca nu eram acasa atunci m-au pus sa ma duc la ei la sediu. apoi am constatat ca nu era microsim in pachet, iar cand m-am dus sa il schimb m-au taxat cu 2 euro.am citit contractul si am constatat ca nu am primit reducerea promisa, decat 50% in prima luna. i-am dat mail agentului de vanzari care imi facuse oferta si mi-a zis ca o sa dea mail celor care se ocupa de reduceri si ca o sa revina el cu un mail sapt asta mi-am luat inima in dinti si i-am dat din nou mail. mi-a raspunsc ca nu imi poate face discout din cauza unei erori in sistem! penibil!
…curios…cand am achizitionat IPhone4 mi-au schimbat GRATUIT si pe loc SIM-ul normal cu un microsim…mi-au dat chiar si un adaptor de SIM normal…deocamdata am trimis IPhone-ul in service sa ii rezolve problema cu MMS-urile care nu pot fi trimise…
mie nu au vrut sa imi dea adaptor au zis ca nu au ei asa ceva. m-am dus peste drum la orange si mi-au dat unul pe gratis, chiar daca nu sunt clientul lor. incet, incet, incep sa ma satur de vodafone. internetul il dau cu pipeta si au preturi mari, oferte la abonamente nu, oferta pentru abonament nou la iphone nu mi-au dat, ca eram client vechi, etc.
salutare,,domnule irinel relatii “fraieri”sunt oameni ca si tine,poate mai inteligenti
eu lucrez in call center nu pt Romania dar e cam la fel,sunt si oameni care nu au habar de lucrul pe care il desfasoara dar sunt si foarte multi care isi dau interesul sa rezolve problemele reale ale clientilor chiar si cind sunt conditionati de anumite lucruri
Am avut si eu o parere nu destul de buna despre servicul clienti dar am inteles cam cum se desfasoara o zi de lucru in ambientul asta si pot sa spun ca nu e chiar cum crede lumea,,ca se sta si nu face nimeni nimic,te contrazic ,,mai putini operatori si mai multe telefoane asta e deviza ,,,
@ boio,,FELICITARI PT SITE e ok ,momentan am un Iphone 3gs si astept softu pt al debloca si citesc tot timpul postarile si subiectele de aici ,,,chiar daca unele nu au nici o treaba cu mine ,,continua tot asa,,,Bafta
@T-man: nu se intimpla asta decit daca esti client nou, probabil.
Nu se intampla numai daca esti client nou.
De exemplu, eu am schimbat SIM-ul acum vreo 6 luni pentru ca se defectase, iar in urma cu o saptamana am luat iPhone 4 de la ei si mi-au schimbat gratuit SIM-ul cu un MicroSIM.
…habar nu am!Dar sigur client nou nu sunt …ci sunt atat de vechi cam cat are si Connex-Vodafone in Romania…Primul meu mobil de atunci a fost un MOTOROLA D460 pe care il pastrez perfect functional si in ziua de azi…nu il arunc nici mort! :)
@Dragos: povestea asta cu plata pt schimbarea SIM-ului este valabila incepind cu luna noiembrie 2010.
…azi am schimbat un SIM normal al unei cartele Prepaid in Vodafone cu un MicroSIM contra cost ,2euro si mi-au retras acesti 2 euro din creditul existent pe cartela,la cererea mea bineanteles…
…astazi am retrimis IPhone-ul 4 in service…pentru ca prima oara a iesit din service exact in aceiasi stare in care a fost trimis…deci Service-ul Vodafone nu prea stie sa repare IPhone4!…o sa il retrimit in fiecare saptamana pana il reparea sau o sa il inlocuiasca…de aceasta data am pus si reprezentantul Vodafone sa confirme ca telefonul este cu adevarat defect…sa nu zica oamenii din service ca sufar de paranoia!
@T-man: poate ca nu strica sa citesti postul asta, daca nu ai facut-o deja si sa urmezi pasii facuti de mine.
…tare!Daca as fi citit postul tau inainte…in veci nu mai cumparam IPhone!!!O sa il trimit de trei ori in service sa vad ce se intampla…dupa care o sa stau pe capul lor sa il schimbe…de data asta am pus operatorul care a primit mobilul pentru a-l trimite in service sa specifice in scris ca a verificat setarile,si confirma ca telefonul prezinta defectul respectiv,… si faptul ca a mai fost in service ,de acolo fiindu-mi inapoiat cu acelasi defect…te tin la curent…cu problema…daca nu si nu o sa chem televiziunile in magazin si in direct o sa il fac praf cu un ciocan!…HA HA HA…!
…tot in service se afla!Statusul de reparatie este: Asteapta TEST/Heating…de doua saptamani…ce o mai fi insemnand si asta…
Revin cu detalii:
Am fost sunat ieri de la o D-soara de la VODAFONE sa ma duc cu cutia si accesoriile in magazin pentru a mi se da un IPhone4 nou nout…
… am fost ieri sa imi ridic terminalul IPhone 4 trimis deja de 2 ori in service-ul VODAFONE pentru faptul ca nu trimite MMS-uri…
Din pacate trebuie sa recunosc ca cei de la service de mana cu cei de la Vodafone sunt niste HAHALERE!
Am constatat urmatoarele:
-Pe certificatul de GARANTIE era specificat faptul ca au schimbat placa de baza pentru probleme grave de retea?!…
-Telefonul avea alt IMEI,prezenta urme de folosire(in menu GALERIE existau poze de la nunta clientului precedent care a detinut acest mobil,…adica sa inteleg ca astia in loc sa le repare le schimba intre ele??!!)…Versiunea de IOS era 4.1 si Vf Ro carrier era 8 deci o versiune cu mult mai veche decat cea existenta pe mobil la trimiterea acestuia in service!…era un telefon REFURBISHED!!!
-La acesta nu numai ca nu puteai trimite MMS-uri,dar nici SMS-urile nu puteau fi trimise!!!…Ba mai avea si o alta problema de soft,nu puteai deschide menu-ul de MESAGERIE, de cate ori incercai sa il deschizi aparea o emblema cu VODAFONE …era imposibil sa iti citesti SMS/MMS-urile!!!
-L-am refuzat si retrimis pentru a treia oara in service!
-Am scris un mail la Vodafone pentru a mi se restitui contravaloarea terminalului…Astept raspuns de la VODAFONE…
Cam atat…
…in sfarsit dupa 30 de zile de service am primit urmatorul raspuns:
Buna ziua,
Va multumim pentru ca ne oferiti oportunitatea de a clarifica, prin sesizarea facuta, anumite aspecte legate de serviciile Regenersis.
Va informam ca terminalul Iphone TAPiph4G16GB cu imei xxxxxxxxxxxxxxxx receptionat in service cu fisa de reparatii xxxxxxxxx, va fi inlocuit cu un altul, pachet nou si complet si va fi expediat astazi catre magazinul Vodafone
Va multumim.
CustomerCare
Doamne ajuta!
Telefon cumparat in Februarie de la Vodafone, nu merge WiFi si Bluetooth. Am primit fisa de service de la ei acum si aveam un link care site-ului Regenersis unde puteam verifica stadiul reparatiei si culmea, telefonul a mai fost in service in DECEMBRIE (wtf?), deci vodafone a vandut un telefon ca nou ce a mai fost reparat in Decembrie cand ei (am impresia) ca nici macar nu vindeau iPhone4 inca.
Sper sa imi trimita si mie unul nou ca altfel le sar in cap.
stie cineva daca pentru abonati existenti la vodafone pentru a face upgrade de abonament la iphone 500 pretul telefonului este la 299.m-au sunat intr-o zi sa-mi propuna asta dar nu aveam bani, acum am si cand i-am sunat la relatii cu clientii au zis ca nu exista asaceva.
a si pana la urma are cineva 2 numere de telefon pe ACELASI abonament(un fel de abonament de grup sa zic asa) unde minutele sa fie la comun pentru cele 2 numere? la fel am sunat la ei si unu mi-a zis ca nu se poate altu mi-a zis ca se poate pentru suma de 2 euro :))